nasiona marihuany

Flora & Fauna - www.flora-fauna.pl - Specjalistyczny Sklep Ogrodniczy w Krakowie

Wyszukiwarka Forumowa:

flora-fauna

Partner forum.haszysz.com
Weteran
Rejestracja
Gru 19, 2012
Postów
760
Buchów
157
Siema,

wigilia_flora~0.jpg
[/QUOTE]

Mały prezent dla Was ;)


 

Rolnik_Małorolny

(-(-(-(-_-)-)-)-)
Rejestracja
Mar 10, 2020
Postów
1,946
Buchów
5,207
Odznaki
9
Witam, [MENTION=57358]flora-fauna[/MENTION] jesteście może na allegro?
 

ElGato

Well-known member
Rejestracja
Gru 18, 2019
Postów
55
Buchów
2
Free sample

Dobry wieczór,
Zawsze myślałem, że darmowe gratisy od producentów(nawozów, nasion, itd.) powinny być ZA DARMO dorzucane jako GRATIS do paczki.
No cóż, "Business is business..." co nie? Szczególnie jak gratis można sprzedać za 60zł/szt.
Przykro, lubiłem ten sklep, ale nie lubię jak ktoś otwarcie robi mnie w ch***... Będzie trzeba zmienić dostawce.

Pozdrawiam.



 

flora-fauna

Partner forum.haszysz.com
Weteran
Rejestracja
Gru 19, 2012
Postów
760
Buchów
157
Cześć,

Witam, [MENTION=57358]flora-fauna[/MENTION] jesteście może na allegro?

Nie mamy konta na allegro.




Dobry wieczór,
Zawsze myślałem, że darmowe gratisy od producentów(nawozów, nasion, itd.) powinny być ZA DARMO dorzucane jako GRATIS do paczki.
No cóż, "Business is business..." co nie? Szczególnie jak gratis można sprzedać za 60zł/szt.
Przykro, lubiłem ten sklep, ale nie lubię jak ktoś otwarcie robi mnie w ch***... Będzie trzeba zmienić dostawce.

Pozdrawiam.


Dobrze myślisz, darmowe to darmowe.
Napisz proszę na pw, numer zamówienia i zweryfikuje gdzie błąd został popełniony na magazynie.

edit:
Błąd oczywiście po naszej stronie. Magazynier podczas obklejania produktów, obkleił również pule gratisów.
Teraz cieżko na tłumaczenia, ale daje Ci moje słowo, że nie praktykujemy takich metod.
[MENTION=93413]ElGato[/MENTION] wysłałem do Ciebie pw, z propozycją rozwiązania sytuacji.
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:

GardenicPower

( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Weteran
Rejestracja
Lip 18, 2015
Postów
2,230
Buchów
2,046
Odznaki
1
Florian jest spoko ziomek, zawsze pomoże jakimś fajnym rabatem przy większym zamówieniu. Myślę, ze nie było to umyślne działanie a jedynie jak wspomniał mały fu*k up na magazynie.
 

ElGato

Well-known member
Rejestracja
Gru 18, 2019
Postów
55
Buchów
2
Dobrze myślisz, darmowe to darmowe.
Napisz proszę na pw, numer zamówienia i zweryfikuje gdzie błąd został popełniony na magazynie.

edit:
Błąd oczywiście po naszej stronie. Magazynier podczas obklejania produktów, obkleił również pule gratisów.
Teraz cieżko na tłumaczenia, ale daje Ci moje słowo, że nie praktykujemy takich metod.
[MENTION=93413]ElGato[/MENTION] wysłałem do Ciebie pw, z propozycją rozwiązania sytuacji.

Magazynier dba o wasze dobro, idealnie zakleił napis "free sample", podpowiem jedynie, że zamówienie na te akurat produkty składałem kilka miesięcy temu, gdybyście mieli lepszy klej na naklejkach sam bym się nie zorientował. ;)

Mniejsza, nie będę się domagał zadośćuczynienia, bo teraz to niewiele zmieni. Zaufanie zostało nadszarpnięte, a konkurencja na rynku spora, niemniej nie zamierzam nikomu robić pod górkę, bo być może faktycznie jest to jednorazowa sytuacja.

Pozdrawim i życzę powodzenia, tylko dbajcie o dobre imię. ;)
 

dru

Well-known member
Rejestracja
Lis 16, 2020
Postów
125
Buchów
19
Czemu mój post został usunięty?
 
Ostatnia edycja:

delavega

Administrator
Obsługa forum
Administrator
Weteran
Rejestracja
Kwi 17, 2015
Postów
7,230
Rozwiązań
1
Buchów
15,894
Odznaki
4
Czemu mój post został usunięty?

Bo kręcisz aferę.
Flora aktywnie uczestniczy w życiu forum. Oprócz tego że co roku daje bony, które przeznaczane są na konkursy dla Was to jeszcze z własnej woli daje dodatkową kasę na nagrody w grow roku, organizuje własne konkursy, dorzuca się do puli miss... Gratisów do paczek czy rabatów też nie szczędzi.

Nie wiadomo czy magazynier zrobił to celowo czy nie i nie ma co tu roztrząsać. Nie jest to jakaś samplowa pojemność. 100 ml normalnie występuje na rynku. Rozumiem że jeśli ktoś dostał w gratisie buteleczkę bez napisu "free sample" to też zło? Sklep powinien zadzwonić do Klienta i powiedzieć "ziomek, dziś Twój szczęśliwy dzień, zostały tylko darmowe próbki więc wyślemy Ci za darmo to co chciałeś kupić"?
 
Ostatnia edycja:

Dzi@d_borowy

Well-known member
Rejestracja
Sty 16, 2021
Postów
403
Buchów
529
Sklep powinien zadzwonić do Klienta i powiedzieć "ziomek, dziś Twój szczęśliwy dzień, zostały tylko darmowe próbki więc wyślemy Ci za darmo to co chciałeś kupić".

pewno nikt by sie nie obraził ^^

a co do reszty, to błędy się zdażają w końcu wszyscy jesteśmy tylko ludzmi, i każdy może być zmęczony lub zamotyanym ;)

Uwagę można zwrócić ale po co od razu tak bić pianę
 

ElGato

Well-known member
Rejestracja
Gru 18, 2019
Postów
55
Buchów
2
Zgadzam się z przedmówcą , zwróciłem uwagę na problem, który mnie dotknął, bo wygląda to jak wygląda . Nie zamierzam z nikim wszczynać wojny( i tak bym to kupił). Jesteśmy na forum o takiej tematyce, że nie warto skakać sobie do gardeł, w końcu wszyscy jesteśmy tu, by się wyluzować, nie? ;)
Pozdrawiam gorąco w ten mroźny wieczór! :D
 

Quaker

Terrorysta
Rejestracja
Paź 11, 2019
Postów
1,825
Buchów
4,554
Odznaki
5
Ja mogę tylko w superlatywach się wypowiedzieć o sklepie.
Zamawiając towar sprzedający zaproponował mi zestaw, z którego aktualnie korzystam. Dostałem rabat.
Paczka szybko ogarnięta (ja trochę zawaliłem z terminem wysyłki, bo musiałem nowy adres kombinować).
Przysłany towar się zgadzał z zamówieniem. Był problem z kurierem (chyba paczką ostro rzucali), bo zasilacz do HPS rozwalił pudełko i latał po pudle luzem i uszkodził tłumik akustyczny. Flora nie miała problemu z wymianą. Z wymiany zrezygnowałem, bo zacząłem uprawę. Tłumik sobie skleiłem (duct tape) i działa.

Podsumowując mój dość długo wywód, firma godna polecenia. Bardzo dobry kontakt, doradztwo i ceny. Jak jest jakiś problem, to ręczę, że firma nie wkłada głowy w piasek, tylko stawia czoła problemom i stara się je rozwiązać.

Pozdrawiam :)
 

Total Kozak

Buja taka muza!
Weteran
Rejestracja
Lip 5, 2015
Postów
3,175
Buchów
6,582
Odznaki
2
Bo kręcisz aferę.
Flora aktywnie uczestniczy w życiu forum. Oprócz tego że co roku daje bony, które przeznaczane są na konkursy dla Was to jeszcze z własnej woli daje dodatkową kasę na nagrody w grow roku, organizuje własne konkursy, dorzuca się do puli miss... Gratisów do paczek czy rabatów też nie szczędzi.

Nie wiadomo czy magazynier zrobił to celowo czy nie i nie ma co tu roztrząsać. Nie jest to jakaś samplowa pojemność. 100 ml normalnie występuje na rynku. Rozumiem że jeśli ktoś dostał w gratisie buteleczkę bez napisu "free sample" to też zło? Sklep powinien zadzwonić do Klienta i powiedzieć "ziomek, dziś Twój szczęśliwy dzień, zostały tylko darmowe próbki więc wyślemy Ci za darmo to co chciałeś kupić"?

Pierwsza część Twojej wypowiedzi, jak najbardziej zrozumiała i zgadzam się. Co do drugiej, no wybacz, ale nie popadajmy w skrajności.. Butelka jest oznaczona free sample I tym właśnie jest, nie ma tutaj co się rozwodzić nad tym od jakiej pojemności powinno zaczynać się free sample. Jeżeli chodzi o telefon do klienta, to powinien być on z informacją, że nie ma tego artykułu i być może powinna paść propozycja zamiennika.
A sklep moim zdaniem, jak najbardziej ok :)
 

Polimad

Well-known member
Rejestracja
Gru 20, 2020
Postów
336
Buchów
915
2 zamówienia potwierdzają rzetelność i sprawność obsługi+express przesyłka do paczkomatu
Tak trzymać Panowie
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół