nasiona marihuany

Bitcoin

Wyszukiwarka Forumowa:
G

Gejseusz

Guest
kiedyś o tym myślałem, ale nie znam się na tym za bardzo i nikogo nie znam kto by się tym zajmował, więc z powodu małej wiedzy boję się.
Ale jeśli ktoś tu jest, kto to ogarnia to chętnie poczytam:)
 

Elon Arrey

Well-known member
Rejestracja
Paź 9, 2013
Postów
208
Buchów
0
Teraz najlepiej podłapać inną, nową kryptowalutę, przy czym trzeba zagłębić się w rynek i wytypować sobie 2-3 takie, które mają szansę powtórzyć chociaż po części sukces BTC.

hehehe - http://pclab.pl/news55859.html
 

purek

Well-known member
Rejestracja
Wrz 12, 2012
Postów
46
Buchów
0
Odswiezam temat.
Bitcoin prężnie sie rozwija w Amsterdami powstalo juz 40 placowek z mozliwosci placenia w BTC a do konca roku ma byc ich tam 100.
Bitrefill - oferuje doladowania w 113 krajach, bedac np. w Zimbabwe mozemy doladowac komorke u tamtejszych operatorów. W Polsce zajelo mi to 25min od wpaty ale dla Polakow polecam BITZDRAPKE doladowania w przeliczeniu sa tansze a czas oczekiwania u mnie wyniosl 3s.
W Warszawie jest szpital ktory uznaje platnosc w BTC.
Snapchat(aplikacja FB) pozwala juz na przesylanie btc.
Paypal ma zamiar wprowadzic bitcoina ,co bedzie ogromnym krokiem.
Mozilla , roznego rodzaju fora portale uznaja datki w btc i tu kieruje sie do wlascicieli forum by tez wyszli na przod i umozliwili wplacanie BTC. to nie duzo roboty a zawsze jakies dofinansowanie i co najwazniejsze anonimowe!
Wypisane newsy to tylko kilka ,ktore sobie przypomnialem.
Osobiscie lobbuje bitcoina i kilka innych kryptowalut.
W razie pytan sluze pomoca.
 
Ostatnia edycja:

Koshei

Well-known member
Rejestracja
Lip 31, 2014
Postów
357
Buchów
0
Kopac w BTC juz sie nie oplaca, pamietam jak po 25zl stal btc.
 

purek

Well-known member
Rejestracja
Wrz 12, 2012
Postów
46
Buchów
0
Kopac w BTC juz sie nie oplaca, pamietam jak po 25zl stal btc.