nasiona marihuany

Out 2oo8 by b3tomek

Wyszukiwarka Forumowa:

b3tomek

Well-known member
Rejestracja
Maj 8, 2008
Postów
424
Buchów
0

Rozpoczęcie uprawy - 17.04.08

Odmiana- Passion #1 , A.M.S

Nasionka- feminizowane

Ziemia- ph.6-6,5


A więc zaczeło sie to tak , nasionka włożyłem w doniczki 17 kwietnia, przez 2 tyg były pod swietłówka ( dość duzą , nie wiem jakij mocy) oswietlenie 24/24
pozniej zminiłem oswietlwniw na 12/24.Zapomiiałem dodać box to stara lodóweczka :). po jakims 2 tyg pos lampa hps o mocy 400w wystawiłem roślinki na out
niestety pogoda nie dopisała i roślinki padły :( ale zosttawiłem sobie właśnie te dwie w boxie, i właśnie te przetrwały do dzis :) od jakiegos czasu są na out.Popełniłem kilka błędów w hodowli
ponieważ jestem nowicjuszem to jest moja pierwsza hodowla na którą nie miałem i tak zbyt duzo czasu , takie bywają początki.Jednym z nich było to ze nie dodałem dolomitu do ziemi i krzaczory bardzo powoli rosły, krzaki nie były przycięte i nie trenowane:( a szkoda...
Chyba tyle, nizej fotki.Dodam jeszcze ze podlewam je od jakichś 20 dni biohumusem,plantonem S dolistnie i dodałem tez dolomitu. Krzak Passion został przesadzony a ziemia wymieszana z dolomitem wczesniej nie było
go w ziemi w doniczce, jest 2 dzień po przesadeniu za kilka h dodam fotki passiona#1


Porady i sugeste mile widziane :)

pozdro
A.M.S




Passion#1





Zastanawiam sie czy nie przesadzić go w większa donice lub gdzieś w ziemię ? jest juz chyba za duzy na taka doniczke .
 
Ostatnia edycja:

b3tomek

Well-known member
Rejestracja
Maj 8, 2008
Postów
424
Buchów
0
Nier wiem dlaczego ale rośliny słabo puchną ?
 

LittleBoy

Well-known member
Rejestracja
Kwi 30, 2008
Postów
63
Buchów
0
Popełniłem kilka błędów w chodowli.
.Jednym z nich było to ze nie dodałem dolomitu do ziemi i krzaczory bardzo powoli rosły, krzaki nie były przycięte i nie trenowane a szkoda...