nasiona marihuany

SANDACZ z gruntu na jeziorze - jak najlepiej?

Wyszukiwarka Forumowa:
D

delete

Guest
Alo!

Jak w tytule - jak najlepiej łapać sandacze z gruntu na jeziorze?
Jaki sprzęt, jaka przynęta, jaka pora roku i pora dnia. Ja jestem amatorem i się nie znam, ale wkrótce zamierzam rozwinąć skrzydła wędkarskie, więc się przygotowuję za wczasu :)
Zasadniczo chodzi mi o sandacza, ale jak znacie jakieś triki na ładne okonie, to też chętnie posłucham :)

Pozdro.
 

Ofy

Well-known member
Rejestracja
Lut 1, 2011
Postów
882
Buchów
0
Sandacz z gruntu?? Yy nie wiem czy to wypali xd Sandacz to drapieżnik, najlepiej na blachę czy jakiegoś wobblera próbować :p
A na grunt najlepiej węgorze albo leszcze na rosówki wieczorem/nad ranem
 

AngryBeards

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sty 26, 2013
Postów
508
Buchów
504
Odznaki
1
No i co z tego, że drapieżnik ? Padlinę też je. Najlepiej na fileta plus kotwiczka :)
 

stafffik

Well-known member
Rejestracja
Mar 17, 2011
Postów
170
Buchów
0
Normalnie, na żywą ukleje. Trzeba daleko zarzucać. Sezon zaczyna się w czerwcu a kończy pod koniec września. Jak nie znasz miejsc w którym przebywają sandacze to możesz o nim tylko pomarzyć. Możesz się ewentualnie podpytać tubylców :) Na przyłów może ci się trafić każdy drapieżnik. Mało jest dobrych sandaczowych jezior. Połamania kija.
 
D

delete

Guest
Lapią sandacze z gruntu, zwłaszcza te większe okazy.

Ja lubię jeść tylko drapieżniki, więc karpi czy innych leszczy nie chcę łowić.

Spinning jest ok na aktywne wędkowanie, ale z wieczora bym przysiadł nad ogniskiem, flaszką i kiełbasą i zarzucił coś na grunt, ale tylko smaczne drapieżniki mnie interesują, sandacz i okoń głównie, sum chyba mułem podjeżdża, ale nie jadłem nigdy.


Na przyłów może ci się trafić każdy drapieżnik. Mało jest dobrych sandaczowych jezior. Połamania kija.

Co to przyłów?