nasiona marihuany

[HPS 150W][0.275m2] 3x Amnesia Ak Automatic FEM, 1x Skunk#11 by ganjafarmer19

Wyszukiwarka Forumowa:

ganjafarmer19

Well-known member
Rejestracja
Sty 14, 2013
Postów
189
Buchów
0
Witam.
Oto moja pierwsza fotorelacja, jak i pierwsza uprawa indoor w życiu. Czy jestem początkującym tego nie wiem, czytam forum już prawie od pół roku i postanowiłem zacząć zabawę w farmera.

Dane: Szukane:
-100g suszu
Box- 50x55x125 wyłożony folią Diamond 100% mylar.
Oświetlenie- HPS 150W + odbłyśnik+ balans.
Witaminy- Faza veg Biohumus Forte/ Faza flo Planton K
Wentylacja- 1x wiatrak komputerowy wtłaczający 80x80, 1x wiatrak komputerowy wyciągający 120x120.
Pestki- 3x Amnesia Ak Automatic FEM, 1x Skunk#11 Automatic FEM, 1x White Russian REG.
Fotoperiod- 24/0 veg trzymany prawdopodobnie przez 30 dni.
Donice- 4x 11L
Podłoże- Canna Terra Professional+ Keramzyt na drenaż i na wierzch.





Przepraszam za jakość zdjęć, robione z telefonu. Ponadto efekty HPS'a mnie rozpie****i**. Jako że jest to moja pierwsza uprawa chętnie przyjmę słowa pochwały ale jak mnie opie****i*** to też będzie dobrze :) Rośliny posadzone od razu w docelowych donicach dlatego są takie małe pewnie się ukorzeniają, a potem wystrzelą no zobaczymy.

Pozdrawiam i oby z fartem do :harvest:

:spalony:
 
R

Raver

Guest
Czemu weg dajesz 24/0 ?? 20/4 im styknie, więcej światła i tak nie przyswoją...
 

Luciusz

New member
Rejestracja
Sty 13, 2013
Postów
4
Buchów
0
Po prostu musza troche pospać :D
może lampe daj troche niżej jak masz taka możliwość. No i jakieś pomiary tam robiłeś ? :D
 

ganjafarmer19

Well-known member
Rejestracja
Sty 14, 2013
Postów
189
Buchów
0
daj im jakiś mieszający będą weselsze

Nom dzisiaj, albo jutro dołożę im mieszający 80x80 też komputerowy. Dlaczego daję 24/0? Bo dla automatów może być taki, a poza tym nie mam możliwości wbijania do boksa co dziennie a nie stać mnie na programator czasowy.