nasiona marihuany

Historia/Pochodzenie odmiany Lowryder

Wyszukiwarka Forumowa:
S

sru

Zapraszam chętnych do tłumaczenia - warto poznać historię tych kilku odmian które tworzą większość popularnych hybryd - można z nich dowiedzieć się ciekawych rzeczy jak np. że odmiana Flo od DP to perełka stworzona przez DJShorta razem z blueberry.

Zamieszczam 5 artykułów o WW, NL, LowRyder, G13 i Blueberry - sam też coś przetłumaczę jak będzie wolna chwila

The Origins of the Lowryder

60.jpg
Lowryder is without a doubt a very interesting and exotic little plant. This auto-flowering cannabis dwarf was originally created by a man known as
The Joint Doctor. The Lowryder and its relatives only grow about 12-15 inches (30-40 cm) tall but can still pack a punch. Lowryders will perform well under any condition but they are particularly suited for growing outdoors at northern latitudes, where the photoperiod during the warmer months of the year is unfavorable for regular cannabis plants. They are also very stealthy plants due to their small size. Most stay lower than the surrounding vegetation, keeping them well out of sight.
The Joint Doctor grew up surrounded by cannabis and quickly developed a healthy relationship with the plant. In his early years he tended to his father's cannabis garden as part of his daily chores. Later on he started growing his own and found it quite easy to work with the plants. During his years as an outdoor grower he soon became acquainted with Cannabis Ruderalis. It is a short and early flowering subspecies of Cannabis Sativa which has the unusual ability to flower under any light condition.
For us to understand the history of the Lowryder plant, we first have to take a look at the cannabis subspecies Ruderalis. Cannabis Ruderalis is described as a near-wild or feral subspecies of cannabis that originates from Cannabis Sativa plants that escaped from outdoor plantations in northern Russia and other parts of Eastern Europe.
61.jpg
The days can be very long during the summer in these areas (reaching up to 24 hours of sunlight), so the plant developed the unusual ability to flower under any light condition. Flowering in Cannabis Ruderalis is not triggered by photoperiod as in other cannabis plants but by age alone. These plants will begin flowering under constant light when they are about 3-4 weeks old. Most plants will reach maturity at approximately 9 weeks from sprouting and can yield up to 50 grams per plant, depending on their environment. The auto-flowering trait is recessive in cannabis plants so picking the right plants and isolating the trait through hybridization actually requires a lot of experience and time.
In order to fully appreciate the Lowryder plant, we have to examine its history. The Joint Doctor first experimented with early flowering strains like Mighty Mite but later developed his own early-flowering strain, called 6-way. This plant was never commercialized but it gave birth to the idea of a fully automatic cannabis plant. Some of the components that led up to the first version of the Lowryder plant came into The Joint Doctor's possession through an acquaintance. They were given to him by a Mexican man called Antonio, who soon became a good friend. Antonio had been collecting and growing unusual cannabis strains for over thirty years and one of the strains that he shared with The Joint Doctor was called Mexican Rudy. The Mexican Rudy was short and flowered earlier and faster than anything that The Joint Doctor had seen before. The lineage of this mysterious plant is a bit unclear since
62.jpg
part of the name clearly refers to Cannabis Ruderalis, while the other part suggests Mexican origin. One theory is that the Mexican Rudy was actually an experimental cross of Russian Ruderalis and a Mexican Sativa, made sometime in the 1970's, possibly at the University of Mississippi in the United States.
The Joint Doctor realized that the Mexican Rudy had great potential and that it could serve as the back bone for his auto-flowering hybrid but the plant lacked the taste and potency that you would expect from a recreational drug strain. While experimenting with various plants, The Joint Doctor crossed the Mexican Rudy with a Northern Lights #2 female. The results were pleasing, so he further hybridized the male offspring with a William’s Wonder clone. From this second generation of hybrids came a selection of extremely short and fast-flowering plants. They started flowering under constant light so the best ones were selected for further multiplication. All the subsequent generations retained this auto-flowering characteristic. The hybrid, dubbed simply Willy’s Automatic at first, became the basis for the Lowryder strain. Some also speculate that the pedigree of the Lowryder might have taken an alternate route and that it is actually based on a form of early-maturing industrial hemp, called Finola or FIN-314, which was developed by an American scientist for growing outdoors in Finland and other northern countries. Nevertheless, the end results are pleasing and a lot of work went into refining the strain for recreational use while still retaining the auto-flowering properties of the Cannabis Ruderalis ancestor. The Joint Doctor then grew out the variety on a small scale, selecting the best individuals for another five or six generations before it became commercialized. Unfortunately, Antonio passed away before the Lowryder's success was realized. Still, its notable presence on the market today is nothing but a tribute to his work. Part of him lives on through the legacy of this wonderful little plant that The Joint Doctor and others have since refined into perfection.
63.jpg
The Lowryder plant has been criticized for its lack of potency but the truth is that this is not hemp, far from it. The potency is quite good, if not great, in some of the more highly refined strains regardless of the Ruderalis heritage. It goes without saying that the harvestable bud on these small plants is not astronomical in weight but that is beside the point. These plants are grown for their unusual traits, not the amount of bud that they put out. For some, they are the only choice for a short outdoor season. I think that it is safe to say that the quality of the bud harvested from any plant is partly up to the skill of the grower and these plants are no different in that respect.
Since the birth of the first Lowryder plant, The Joint Doctor has continued his work on these amazing auto-flowering dwarfs. The more highly refined Lowryder #2 was created by crossing the first version of the plant to a strain called Santa Maria a.k.a. Planck. Santa Maria is a very potent cannabis variety that stems from the Brazilian part of The Amazon rainforest in South America, where it has been used in religious ceremonies for ages. It greatly improved on the characteristics of the first Lowryder plant, adding more flavor and taste whilst boosting potency. More recently, The Joint Doctor crossed his Lowryder #2 to Soma's New York City Diesel, thereby bringing the Diesel Ryder to the scene. This highly resinous strain normally favors one big main cola and was perfected over the course of some years in order to ensure that the plant takes
64.jpg
on the excellent taste and high of the NYC Diesel whilst retaining the auto-flowering trait. This plant is more refined than all the previous versions and can be considered one of the best that he has to offer. The Joint Doctor also provides feminized versions of his plants, including an AK-47 and Lowryder #2 hybrid, called Easy Ryder.
There is also another skillful breeder who specializes in auto-flowering hybrids called Mdanzig. After reading an article about the Lowryder plant that The Joint Doctor was working on, he became very intrigued with this small, new wonder plant. His mission, much like The Joint Doctor’s, is to create even better automatic strains. After growing Lowryders for several generations he realized that a larger auto-flowering hybridcould be very useful and he has since contributed with an assortment of automatic plants.
All the plants from The Joint Doctor and Mdanzig are the result of years of expert breeding, meaning that they are all true breeding, auto-flowering hybrids. You will get constant results with their strains.
There are also some interesting Lowryder hybrids offered by Lowlife Seeds, Dinafem, Kannabia, Flash Seeds and several other breeders. Their plants include Lowryder hybrids of AK-47 (a.k.a. Minigun), White Widow, Hindu Kush, Mazar, Blueberry and Skunk #1, just to name a few. Recently it seems like
65.jpg
several new seed banks have emerged that specialize in auto-flowering hybrids and they also offer their own creations. There are certainly some real gems to be found among these seeds although the plants might not be as highly refined or sure to auto-flower as the originals created by The Joint Doctor. Coincidentally, many of the new hybrids contain the same strains that The Joint Doctor worked on for a long time in order to create his plants.
There is also a myriad of privately grown auto-flowering hybrids in circulation. Some of these include purple varieties and hybrids made with elite clones. The Joint Doctor recently released a new colorful version of the Lowryder, called Purple Jems. The plant was originally created by a private grower named Mossy, using highly developed Mazar genetics. This plant breeds true for the purple color and provides even more hope for the bright future that awaits the Lowryder family. Purple Lowryder varieties can also be found in the Lowryder Mix from The Joint Doctor as these seeds contain random samples from many different generations of plants.
The Lowryder and all its relatives are not only suited for outdoor growers but also for beginners looking for a forgiving indoor plant that can introduce them to the world of cannabis. Although Lowryder plants do not need the usual dark period in order to flower, they will not suffer from it. Lowryders are the fastest flowering cannabis plants around, finishing well before any of the early indica strains. They also stay very low, making them ideal for areas where height is an issue. Lowryders can be grown in soil, in hydroponics or any other way with similar results.
The best auto-flowering varieties are reported to still come from the pioneer himself, The Joint Doctor.
66.jpg
67.jpg

G

Gość

Pochodzenie Lowryder'a

Lowryder jest bez watpienia bardzo interesujacą i niespotykana rośliną.
Ten autokwitnący i karłowaty szczep konopii był pierwotnie stworzony przez The Joint Doctor'a
LR dorasta do 30-40 cm wysokości pomimo tego daje kopa.

Jest on przystosowany do wszelkich warunków jednak jego szczegulną zdolnością jest uprawa ogrodowa na dalekiej północy gdzie cykl dobowy podczas cieplejszych miesięcy nie sprzyja uprawie standardowych szczepów. Dodatkowo są bardzo trudne w wykryciu z powodu swych małych rozmiarów. Wiekszośc pozostaje ponizej naturalnego piętra roslinności lokalnej przez co nie zucają się w oczy.

Joint Doctor dorastał otoczony konopiami i szybko wykształcił zdrową relacje z tą rośliną. W młodości jako część swych obowiązków domowych miał doglądać konopnego ogródka jego ojca a w późniejszych latach zaczoł chodowac na własną ręke co jak się okazało nie przyspażało mu trudności . Podczas lat spędzonych na uprawie konopi w ogrodzie zaznajomił się z C. ruderalis będącej niskim i wcześnie kwitnącym podgatunkiem sativy posiadającym tą szczególną ceche iż zakwita niezaleznie od warunków świetlnych.

Aby dobrze zrozumieć historię LR w pierwszej koljności musimy przyjzeć się właśnie temu podgatunkowi. C. ruderalis jest dzikim podgatunkiem wywodzacym się z C.sativa który rozprzestrzenił się z plantacji w połódniowej rosji i innych części byłego ZSSR w których to dzien podczas lata może być bardzo długi sięgajac nawet 24 godzin . W tych warunkach rośliny aby przetrwać musiały uniezależnić swoje kwitniecie od długości dnia i nocy.

Kwitnienie C. ruderalis nie jest indukowane cyklem dobowym jak u innych konopii ale przez sam jej wiek. Rośliny te zaczynają kwitnąć po 3-4 tydodnia od wzejścia . Większośc roślin osiągnie dojzałość w około 9 tygodni od wzejścia a ich plon może osiagnąc 50 gram na roślinę w zalezności od warunków środowiskowych. Autokwitnienie jest cechą recesywna więc jej wyodrebnienie w celu dalszej hybrydyzacji wymaga dużo doświaczenia i czasu.

Aby wpełni docenić LR musimy poznać jego historię. Joint Doctor na początku experymentował z wcześnie kwitnącymi szczepami jak Mighty Mite ale później stwożył własny zwany 6-way. Ta roślina nigdy nie trafiła na rynek jednak dała poczatek ideii wpełni automatycznej konopi. Inne elementy tej rośliny Joint Doctor oytrzymał przez znajomość z pewnym mexykaninem : Antonio który od 30 lat uprawiał nietypowe szczepy konopii .Rośliny o nazwie Mexican Rudy.które przekazał przyczyniła się do części cech jakie później posiadła pierwsza wersja LR.
Mexican Rudy. Była niska i kwitła wcześniej i szybciej niż jakakolwiek inna którą Joint Doctor widział. Pochodzenie tej tajemniczej jośliny jest niejasne , część jej nazwy wskazuje na C ruderalis a druga sugeruje pochodzenie mexykańskie. Jedna z teorii mówi ze Mexican Rudy był experymentalną krzyżówką stworzoną na uniwersytecie missisipi z lat 70tych pomiedzy rosyjską C ruderalis a meksykańską C sativa.

Joint doctor zdał sobie sprawę ze Mexican rudy miała wielki potencjał i mogla posłuzyc jako podstawa dla jego autokwitnącej hybrydy. Niestety roslinie brakowało smaku imocy jakiego można by oczekiwać od szczepu służącego za okazjonalną używke. W trakcie experymentowania z róźnymi szczepami Joint Doctor skrzyżował Mexican Rudy z żeńską Northern Lights 2. Rezultat był zadowalający więc w dalszej kolejności zapylił męskim potomkiem żeński klon Williams Wonder. Z tej drugiej generacji hybryd powstał wybór bardzo niskich i szybko kwitnących roślin. Kwitneły one pod nieustajacym światłem , a najlepsze z nich zostału wyselekcjonowane do dalszego mnozenia.. Wszystkie kolejne pokolenia odziedziczyły cechę autokwitnienia. Hybryda ta nazwana Willy's Automatic stała się podstawa dla szczepu LR . Niektóży sugerują iz pochodzenie LR mogło biec inna droga i ze pochodzi od wcześnie dojzewającej przemysłowej konopii zwanej Finola lub FIN-314 które były opracowane przez amerykańskich naukowców dla ogrodowych upraw w finlandi i północnych krajów .

Mniejsza z tym wynik jest zadowalajacy i dużo pracy zostało włożone w oczyszczenie szczepu do użytu rekreacyjnego który by ciągle posiadał cechę autokwitnienia C. ruderalis. Później Joint Doctor chodowal i selekcjoował najlepsze osobniki przez 5 lub 6 pokoleń zanim odmiana została zkomercjonalizowana. Niestety Antonio zmarł zanim zdano sobie sprawę z sukcesu LR. Mimo to jego ciągła obecnośc na rynku po latach jest uczczeniem jego prac. Zyje on wciąż w spadku który pozostawił swoja wspaniałą małą rośliną którą Joint Doctor i inni dopracowali do perfekcji.

LR był krytykowany za jego brak mocy ale prawda jest taka ze to nie przemysłówka , a wręcz daleko mu do niej. Moc jest całkiem dobra jeśli nie świetna w kilku bardziej oczyszczonych szczepach.Oczywiste jest ze ilość gram topy zbierazne z tych małych roślin nie jest astronomiczna ale to jest nieistotne. Rośliny te są chodowane dla ich niezwykłych cech a nie dla ilości plonu. Z tego samego poziomu są one jedynym wyborem dla regionów o krótkim lecie. Ośmielę się powiedzieć ze jakośc topy zalezy od umiejetności plantatora i LR nie jest tutaj wyjątkiem.

Od narodzin peirwszego LR Joint Doctor kontynuował pracę nad tymi niesamowitymi auto kwitnącymi karłami. Czystsza Wersja LR 2 została stworzona przez skrzyżowanie pierwowzoru LR z szczepem Santa Maria aka Planck. SM jest bardzo mocną konopią wywodzacą się z brazylijskiej części lasu deszczowego dożecza amazonki , gdzie była używana do religijnych ceremonii przez wieki. W wielkim stopniu wpłyneło to na polepszenie cech LR, dodało smak i zapach jednocześnie podnoszac moc . Następnie Joint Doctor skrzyżował LR 2 z NYCD Somy co wytworzyło Disel Ryder . Ten bogaty w żywice szczep głównie rozwijajacy się wokół głównego topa był dopracowywany przez kilka lat by zapewnićmu doskonaly smak i haj orginalnego NYCD jednocześnie nie tracąć autokwitnienia. Szczep ten jest zdecydowanie najczystszy z wszystkich poprzednich i może być uznany za jeden z najlepszych jakie ma do zaoferowania. Joint Doctor również wcześniej zfeminizował wiele ze swych roślin wliczajac w to AK-47 i hybryde LR2 nazywana Easy Ryder

Jest też inny utalentowany hodowca specjalizujący się w autokwitnących hybrydach nazywany Mdanzig. Po przeczytaniu artykułu o LR nad którym pracował Joint Doctor zaciekawił się niezmiernie małą cudowną roślinką. Jego misją stąło się stworzenie nawet lepszego szczepu autokwitnacego. Po uprawie kilku pokoleń LR uznał ze duza autokwitnąca roślina mogłaby być bardzo użyteczna i od tego czasu dostarczył wiele autokwitnących szczepów.
Wszystkie rośliny od Joint Doctora i Mdanziga są rezultatem lat profesjonalnej hodowli co do wodzi ze są oni prawdziwymi hodowcami autokwitnących hybryd. Uzyskasz stabilne rezultaty używając ich szczepów.

Są również interesujace hybrydy LR w ofercie Lowlife seeds, dinafem , kanabia, flash seeds oraz kilku innych. W skłąd ich roślin wchodża hybrydy LR i AK-47 ( minigun ) White Widow, Hindu Kush , Mazar , Blueberry i Skunk 1 zeby tylko wymienić kilka. Ostatnio można zauwazyć kilka nowych seed banków specjalizujących się w ofercie nasion automatycnzie kwitnących wśród których oferują również własne hybryd. Wśród nich na pewno można znaleźć kilka prawdziwych klejnotów choc roślinymoga nie być tak czyste genetycznie ani ich autokwitnienie niemusi być pewne. Jak w orginalnych stworzonych przez Joint Doctora. Za zbieg okolicznościmozna uznać ze zawierają w sobie te same szczepy na których Joint Doctor pracował przez długie lata aby stwożuć swój szczep .

W obiegu jest również ogromna ilość prywatnie tworzonych szczepów autokwitnacych, Niektóre z nich to purpurowe warianty i hybrydy elitarnych klonów. Joint Doctor niedawno wypuścił nową kolorową wersje LR nazywaną Purple James . Roślina ta była orginalnie stworzona przez prywatnego hodowcę Mossyego przy uzyciu genetyki Mazara. Roślina ta jest hodowana dla jej purpurowego koloru i stwarza nawet większe nadzieje na jasną przysżłosc czekająca rodzine LR. Purpurowe warianty LR mogą być również znalezione wśród nasion LR od Joint doctora , gdyż te zawieraja w sobie losowe próby z wielu róznych pokoleń roślin. LR i wszystkie jemu pokrewne rośliny są nie tylko doskonałe do hodowli w ogrodzie ale również są doskonałe dla poczatkujacych szukających wybaczającego szcczepu do chodzowli w domu , który może wprowadzic ich w świat konopii. Pomimo iz LR nie potrzebują okresu zaciemnienia aby zakwitnąć nie bedą z jego powodu cierpiały . LR są najszybciej kwitnącymi konopiami dochodzącymi na wiele przed innymi znanymi szczepami konopii indyjskiej. Również pozostają bardzo niskie co robi z nich idealne rośliny dla miejść gdzie wielkość ma znaczenie . LR może rosnać w ziemi, hydroponicznie lub w dowolny inny sposób dajac podobne rezultaty .Joint doctor zapowiada ze najlepsze szczepy autokwitnące maja jeszcze nadejść .

Ostatnia edycja:

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół