nasiona marihuany

Imitacja Haszu

Wyszukiwarka Forumowa:

grower2009

Well-known member
Rejestracja
Lis 18, 2011
Postów
66
Buchów
0
Nie wiedziałem gdzie to założyć może dużo ludzi tego nie widziało ? więc zakładam taki temat znacie jeszcze jakieś takie strony ? ponoć nieźle kopie sklep oczywiscie sprawdzony ;-)

Morocco Trip, Afgan Trip Nowości!!!


Cena tego produktu to

25zł gram
65zł 3gramy

Koszt przesyłeczki to 15zł

Co sądzicie o tym ?


320.jpg



321.jpg


322.jpg



323.jpg
 
Ostatnia edycja:

Raf_rk

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Gru 14, 2010
Postów
2,888
Buchów
1
Ale co to jest? Dopalacz?
Sorry za lamerskie pytania, ale nie znam się na takich rzeczach...
 

grower2009

Well-known member
Rejestracja
Lis 18, 2011
Postów
66
Buchów
0
Zapewne tak nie wiem nie paliłem tego jeszcze dopiero będe zamawiał na spróbować paczka z czech u nas to legalne strona jest pewna to nowy produkt wyszedł co nie dawno aa to znajduje sie na http://www.euforia-shop.com/
 

Szybka wysylka

Well-known member
Rejestracja
Lis 1, 2010
Postów
416
Buchów
0
W tym gównie jest to samo gówno co w maczankach.




Nie będe gadał czy to gówno czy nie po prostu dałem taki temat ! a po drugie skad to wiesz masz to próbowałeś widziałes ?

Nie muszę mieć, próbować czy widzieć żeby wiedzieć co tam jest.




Po prostu sam dobrze pytam sklep ma same pozytywy nie robie tu reklamy nie widziałem takiego tematu jednym to pasuje innym nie jest przesyłka 15zł ksoztuje tak ze mozna sobie to zamowic :) Posiadać możesz w polsce tylko jest zakaz handlu :grin:


Jak koniecznie chciałbym to gówno ćpać już wolał bym se czyste rc zamówić niż przepłacać
 
Ostatnia edycja:
D

delete

Guest
Ha To jest ten sławny krokodyl,tylko zamiast niego dalii wielbłąda...

Chemia w dopie.:crazy:
 

grower2009

Well-known member
Rejestracja
Lis 18, 2011
Postów
66
Buchów
0
Nie będe gadał czy to gówno czy nie po prostu dałem taki temat ! a po drugie skad to wiesz masz to próbowałeś widziałes ?
 

mjtox

Well-known member