nasiona marihuany

Pierwszy growbox i obawy

Wyszukiwarka Forumowa:

Alldayfresh

New member
Rejestracja
Paź 24, 2020
Postów
2
Buchów
0
Cześć, sporo naczytałem się na forum, ale wiele rzeczy jest dla mnie niezrozumiałe, jestem bardzo początkującym growerem, w zasadzie moje jedyne doświadczenie to 2 planty w 2014 które doszczętnie zostały zjedzone :(

Piszę do was z kilkoma pytaniami, jako iż nigdy nie miałem do czynienia z elektryką, wentylacją itp.

Pierw trochę o mnie, kiedyś jarałem dużo, 3 lata spędziłem w Holandii, aktualnie nie palę, bo dużo syfu się toczy, dlatego chciałbym mieć własne zapasy dla siebie, myślę, że 50g na 2-3 miesiące spokojnie mi starczy, myślałem nad zakupem boxa 40x40x120, czy w takim boxie wyciągne te 50g suchego? Geny oczywiście zawsze rudelis i trening lst, mam też problem w wyborem lampy, nie mam ograniczenia finansowego, ale wiedzy, można dużo przeczytać o zaletach hps jak i ledów, nie potrafię się zdecydować, zależy mi na jak najmniejszym przypale. Mieszkam w nowym bloku wybudowanym w zeszłym roku, czasem jak sąsiad robi jakąś potrawę to w chacie czuje zapach jakby u mnie to robił, czy filtr węglowy załatwi sprawę w 100%? Czy żaden zapach nie wyjdzie poza growbox? Wiem, że było dużo o tym pisane, ale mam obawy. Tak naprawdę mogę sporo zainwestować, bo zależy mi tylko na tym, żeby było to dobre, zdrowe zioło tylko i wyłącznie dla mnie. Czy po zakupie gotowego boxa ktoś, kto jedyne co montował to komputer będzie w stanie zrobić to dobrze? Będzie to pierwszy kontakt, ale chce żeby od razu było profesjonalnie, więc co byście polecili do boxa? Mam na myśli np. regulator wilgotności czy inne tego typu duperelki. Zależy mi na jak najmniejszym przypale i najlepszym sprzęcie, jak to dobrze rozegrać?

Jeżeli są bezpośrednie odpowiedzi na moje pytania proszę o linki i wyrozumiałość, tematów są setki i nie jestem w stanie w każdy zajrzeć, w wielu też są podzielone zdania.
 

Syn Ebnera

OdcieńZieleni
Rejestracja
Paź 21, 2019
Postów
1,228
Buchów