[0.5m2][200W][CXM32][FEM] %-)~~~$

Wyszukiwarka Forumowa:

Ż**l

Ye
Buchów
:tank::tank::tank::tank::tank::tank::tank:

Jazda! Jazda! Jazda! Nie ma opie****ania się!​

To znowu ja. :sou:

Korzystając z dzisiejszej pełni stwierdziłem, że wykiełkuję jakieś cymesy z przewagą sativy, tak dla odskoczni od indyków.

Dla odmianki same femki:

• Xanadu (Katsu Seeds) wysępione od Kota. Genetyka: Bandaid Haze #7 x Pre-98 Bubba Kush. Kolizja dwóch za***istych strainów. Kto ich nie zna ten złamas i niech się doedukuje. Żartowałem, nota od breedera:
    Bodhi's Bandaid Haze (#7 pheno) crossed with a reversed Pre-98 Bubba Kush. Here is the Bandaid Haze backstory as told by DocGreenstone: "There were these seeds that came from this Spanish grower in South Holland, Ronni aka Ronaldo, who was part of the"A5 crew", who had a Thai pollinate his room."a5" is shorthand for "nl5 x haze" different from her sister "c5", or "nl5 x haze C". These seeds were sent to e.T., who then shared some with Bodhi. Bodhi germinated them in early 2013 and all he got was one male (a5Haze x Mirakel). He doesn't normally keep males if there are no females to evaluate but he used it anyway to pollinate the Cuban Black Haze cut that he had. The strain was referred to as Piff by Bodhi initially. The beans were shared almost exclusively with Doc D, who after running them selected the Piff #7 and shared a cut of it back with Bodhi. Bodhi had it tested and it came back in the high 20's. Bodhi and Doc D shared cuts with other forum members here in late 2014 and after some discussion most of us agree that it is actually better than Cuban Black Haze and it also has a shorter flower time (100 days). Everyone, Bodhi, Doc D, e.T and everyone else, refer to this cut now as "Bandaid Haze". Bodhi coined the term because, "it heals all wounds". Phenos of this cross run from Haze dominant to Kush dominant, with terps and flavors from both strains present in the progeny. Medium to heavy yielder.
  • Killer A5 Haze (ACE Seeds) Kupione :oczy: Genetyka: A5 Haze x Killer Malawi.
    Here at ACE Seeds we’ve done it again with Killer A5 Haze, creating a monstrous new sativa hybrid that has the potential to produce the most potent plants, with the highest amount of THC in our catalogue.A5 Haze is one of the rarest mothers (and probably the most powerful one) belonging to the family of Dutch elite clones of Haze hybrids that Nevil Schoenmakers developed at the end of the 80s and that are still preserved to this day. This Northern Lights #5/Haze A mother is characterised by its extremely trippy and devastating potency, high production and by its incensed, organic and meaty aromas of authentic Dutch 'Old School' Haze with a greater influence from ancient Colombian sativas. The rarity of this A5 Haze mother is due to Nevil losing the Haze A male very early on, meaning that seeds were never produced in commercial quantities using this Haze A male.With Killer A5 Haze our main goal was to create a sativa dominant hybrid that would maintain (and even exceed) the extreme potency, high vigour and high yields of the A5 mother, and we have achieved this by hybridising her with the killer phenotypes of our powerful Malawi, with which we have increased the THC content even further, reaching as high as 30% (the upper limit that cannabis plants can produce). At the same time we have considerably increased resin production and trichome size, and we have reduced the long flowering time of the A5 Haze to something more moderate (not only indoors, but also in its faster reaction to flowering outdoors) without having to introduce indica genetics. Despite its great sativa vigour and its very high production, Killer A5 Haze grows with a contained and manageable size, making it our sativa dominant hybrid with the highest production per m2.
  • We99ing Haze (Zacier Dżenetiks) wysępione od wujka Zaciera Genetyka: Wedding Sunset F2 x Z99 Haze. Jak rosło jedno i drugie można zobaczyć w ostatniej fotorelce Zaciera, którego serdecznie pozdrawiam i zachęcam do szepnięcia kilku słówek nt. rodziców.

• Mango Peyote / Mangobiche Kush (Cannabiogen) gratisy od [MENTION=83500]Pestkomania[/MENTION] Genetyka: Colombia Mangobiche x Peyote Purple. Kolumbijska sativa skrzyżowana z do***aną selekcją Bubba Kush. Cytat ze strony breedera, ale więcej można znaleźć w temacie dedykowanemu tej odmianie na icmagu.
    Cannabiogen joins 2 unique strains and very representative of their families, in order to get a balanced and original hybrid. The contribution of the indica genetics has allowed to tame the colombian sativa genetics, lowering down the flowering time, but maintaining her character at the same time. Her flowers can show variable density, but will have in common a unique appearance through the whole flowering, sharing violet leaves covered with white resins. The Mangobiche x Peyote Purple organoleptic properties are pleasant, sweet, floral and fruity from the colombian sativa landrace, but strengthen by Peyote Purple strain. The effect is powerful, mentally relaxed, clear and happy. The more sativa phenotypes could prolong the flowering time, providing a more active effect.
Sorry BlackMen, nie ma opisów po polsku.

Foto:

100_3320.JPG

Setup: 0.36m2>>0.5m2, wyciąg 180m3, mieszający, ~200W Luminous CXM32, lightmix z biotabsem w 9l airpotach/herculesach, docelowo 6 roślin. Weg parapet, a później 80W żarówkoledów o barwie 6500K.

R.I.P. Dr.Grinspoon :(

P

pozytyw

o stary, za***iscie, dales opisy odmian
zapowiada sie nader ciekawie, yo

Ż**l

Ye
Buchów
o stary, za***iscie, dales opisy odmian
zapowiada sie nader ciekawie, yo

Też byś mógł coś dać wincyj u siebie, żeby miało ręce i nogi albo chociaż używać interpunkcji i wielkich liter.

A i zapomniałem dodać - niestety nie mam sponsoringu od Pinty, ale jak ktoś ma znajomości to z chęcią podejmę współpracę. :bal:

P

pozytyw

Też byś mógł coś dać wincyj u siebie, żeby miało ręce i nogi albo chociaż używać interpunkcji i wielkich liter.

A i zapomniałem dodać - niestety nie mam sponsoringu od Pinty, ale jak ktoś ma znajomości to z chęcią podejmę współpracę. :bal:

nie mam edycji a bym poprawił.

Tez nie mam sponsoringu w pinta..

delavega

Administrator
Obsługa forum
Administrator
Weteran
Rozwiązań
Buchów
Odznaki
Ja też nie mam jak coś. Co to za fotorelacja bez zdjęć roślin? :jaja:

Ż**l

Ye
Buchów
To jest mój pamiętnik, później nie wiem co, gdzie i kiedy. Dla mnie grow zaczyna się od wrzucenia nasion do wody. :)

Czy nasiono to roślina czy jeszcze nie? Czy ludzki zarodek to już człowiek?

Ż**l

Ye
Buchów
Kochany Pamiętniczku...

Z niedzieli na poniedziałem wrzuciłem namoczone pestki z ręczniczków do gąbeczek...

Tak to wyglądało w poniedziałek z rana:

100_3352.JPG

100_3347.JPG

100_3349.JPG

Szklarenkę zostawiłem na stole przy przysłoniętym oknie i pojechałem w piz*u.

Przed momentem zastałem taki widok:

100_3393.JPG

100_3392.JPG

Jak widać inhibitory czegoś tam (@sub23, ***nij ścianą tekstu) skutecznie hamują kiełkowanie świeżych pestek, niemniej nie spisuję ich na straty.

Szklarenka trafiła na doświetlanie. Jak jutro dojdzie ziemia to wrzucę do 0.5l kubków, a jak nie dojdzie to do poniedziałku kiszą się w szklarence.

Dobra, Pamiętniczku, idę już spać. Pamiętaj, że od dziś liczę dzień 1.

Ż**l

Ye
Buchów
Co tu się od***ało ktoś mi powie? :oczy:

Xanadu od Kota. Chyba szczerze dane nasiona. Z trzech nasion cztery rośliny. Nie dość, że wysadziłem na górkę to jeszcze gratisowa sztuka doszła. Ciekawe czy będzie taka sama jak jej siostra.

100_3395.JPG

100_3400.JPG

A tu cross z colombian mangobiche, już jako kiełek ma zapędy na sk***iela potwora, obym nie trafił na jakieś długokwitnące pheno, co mi do gwiazdki będzie kwitło.

100_3403.JPG

RoZzman

Adaśkowiec
Weteran
Buchów
Hahahhaha jaki właściciel takie kiełki xD nie możesz małżonce troche gleby z doniczek wygrzebać?
Tego colombian mango wsadź do wersalki, jak jeden z kolegów na forum.
A tak serio to życzę mutantów i pał wielkości koja bejsbolowego :D
Z fartem !

Ż**l

Ye
Buchów
Niestety nie miałem czasu przesadzić, dopiero w poniedziałek trafią do ziemi. Nie mam wersalki, mam jedynie sofę ze skór wrogów zbrodniczego reżimu. Chyba będę musiał wegować to podwójne xanadu do następnego projektu. Za jakieś 70 dni zwolni mi się mały box. :crazy:

Opie****am się z wegiem i warunkami, żeby spowolnić rozrost, bo nie wiem za ile duży box się zwolni.

Ż**l

Ye
Buchów
Rośliny byly ponad tydzień bez opieki na parapecie w szklarence w easy plugach. Później trafily do kuebeczkow 0.5l.

Ostaly się 2x Mango Peyote, 2x Killer A5 i jedno Xanadu, które złamało się pewnego dnia po oprysku,na szczęście odbilo. Mango Peyote pocięte juz na Y, dostaną jeszcze jedno cięcie jak będę ciąć resztę na Y.

Dziś przesadziłem z kubeczków do 3.15l, każda dostala po pół biotabsa pod spód, ze 3 cm keramzytu jako drenaż na spód. Docelowo 9l AirPoty/Herculesy.

Tu świeżo po przesadzeniu

100_3539.JPG

Tu kilka godzin po

100_3544.JPG

100_3546.JPG

Jakieś przebarwienia u mangobicza :oczy:

100_3547.JPG

A tu bonusik - robiłem fryzjera w malym boksie i wrzuciłem pocięte szczyty w plugi, korzenie po okolo 10 dniach.

100_3543.JPG

Ostatnia edycja:

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół