nasiona marihuany

Automaty co robić????

Wyszukiwarka Forumowa:

tianito.g.i.t

Well-known member
Rejestracja
Maj 25, 2020
Postów
57
Buchów
0
Siemanko, wysadziłem już na spota 3 automaciki 2x ak47 i 1x 60 day grapefruit od holenderskiego skuna, na razie mam je w małych doniczkach "rozsadówkach", ale mam 2 pytania. Teraz w nocy temperatura to około 8 stopni C*,
więc boje się że mi zmarzną, a nie ukrywam że pospieszyłem się jak głupi z tym kiełkowaniem ich, ale mam opcje chować je ze spota do małej chatki obok na noc gdzie na luzie jest 23-25 stopni C* i na dzień od razu znowu dawać je na spota, drugie pytanie to kiedy przesadzić je do donic docelowych?
Bardzo proszę o pomoc bo jestem zielony w tym temacie. Serdeczne Pozdro!
 
U

Usunięty 66767

Guest
Siema przy 8 stopniach w nocy nic ci nie umarznie...nie wiem dlaczego ci to przyszło do głowy.Co do przesadzania do donic docelowych już dawno to powinieneś zrobić bo automaty nie lubią być przesadzane kilkukrotnie bo każde przesadzanie to stress i o ile na sez czy pół-automatach dużo się nie zmieni to z automatami może być różnie.
 

tianito.g.i.t

Well-known member
Rejestracja
Maj 25, 2020
Postów
57
Buchów
0
Wlasnie automaty sa caly czas w malych, ale co zauwazylem to to, ze nie dosypałem do samej góry i cien pada na tylko pol doniczki . Nie wiem czy podypac to, zostawic, czy w ogole wrzucic od razu calosc do docelowki.

Pojechałem dziś› na spota, zabezpieczylem przed deszczem l, niestety podczas mojej obecności tam kopnałem w jedną sadowke i wysypalem ziemie z pomidorka ale sprawdzilem i kielek jest w ziemi czy ma on jeszcze szanse na przeźycie? Raczej pomidor nie zostal uszkodzony
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:

drzewiec

spokojny furiat
Weteran
Rejestracja
Maj 7, 2010
Postów
3,187
Buchów
9,555
Odznaki
11
ma szanse jak nie uszkodzony,zresztą zobaczysz

- przesadzaj jak najszybciej do docelowych
 

tianito.g.i.t

Well-known member
Rejestracja
Maj 25, 2020
Postów
57
Buchów
0