nasiona marihuany

Pomoc w budowie growboxa

Wyszukiwarka Forumowa:

Stone_Island

New member
Rejestracja
Kwi 23, 2020
Postów
4
Buchów
0
Siemka, potrzebuje pomocy w budowie boxa 50x50x100, nie potrafie zrobić wentylacji. Brak mi pomysłów, nie wiem jak zamontowac lampe hps150w, jeśli jest tu ktoś kto czuje sie ekspertem w tym temacie i jest w stanie mi to wszystko ze szczegółami wytłumaczyć to proszę o wiadomość prywatna, jestem początkujący, miałem wczesniej jedynie pcboxa.
 
M

Mr.f

Guest
Cześć, to nie jest takie hop siup z naszego punktu widzenia, nie wiem czy Twoj box ma być tajny, czy może być wiekszy niż wymiar który podałeś bo jeśli może to szukaj na olx uzywanej szafki do 50 zł z negocjacją w Twojej okolicy , albo poczytaj https://www.wiki.haszysz.com/index.php/Jak_zbudować_growboxa , hps byłby bezproblemowy gdybyś miał ten box wyższy bo ciepło miały by gdzie ujść w góre a na górze już by je wiatrak wyciągał, nikt tu nie jest ekspertem bo takie projekty budujesz pod własne możliwości, potrzeby i zasoby sprzętowe, daj sobie kilka dni na rozplanowanie wszysykiego ale na 99% będziesz go przebudowywał już w trakcie bo... zmienia nam się pogoda, temperatura, wilgotność, te parametry ciężej utrzymać w małych boxach. Tak więc sam musisz to rozplanować, fajnie będzie jeśli przed wsadzeniem tam swoich pomidorów odpalisz ten sprzęt i zobaczysz jak to się zachowa w dzień i noc, bo na pewno będziesz coś poprawiał...
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:

Chaplin

Well-known member
Rejestracja
Sty 22, 2020
Postów
222
Buchów
1
Siemka, potrzebuje pomocy w budowie boxa 50x50x100, nie potrafie zrobić wentylacji. Brak mi pomysłów, nie wiem jak zamontowac lampe hps150w, jeśli jest tu ktoś kto czuje sie ekspertem w tym temacie i jest w stanie mi to wszystko ze szczegółami wytłumaczyć to proszę o wiadomość prywatna, jestem początkujący, miałem wczesniej jedynie pcboxa.

nie no bez szczegółów to jak wróżenie z fusów