nasiona marihuany

Budowa growboxa

Wyszukiwarka Forumowa:

Tentyp333

Member
Rejestracja
Kwi 18, 2020
Postów
16
Buchów
0
Witam, jestem początkującym farmerem pomidorków.✌️W związku z niezadowoleniem jakości pomidorów na rynku, chciałem wyhodowac własne. Do moich potrzeb zacząłem budować własnego growbox-a.

Wymiary 70x50x100 cm.
Żarówka - HPS phytolite dual 250w.
Odbłyśnik - xtrasun aluminiowy 47x47x11.5sh
Zasilacz - ETI 250W
Siatka elastyczna 60x60

Wiatrczki będę montował w własnym zakresie. Moje pytanie brzmi co będę jeszcze potrzebował i ile krzaczków pomidorków bym zmieścił żeby się nie gniotły ? Lepiej mi ją postawić pionowo (1m w górę) czy poziomo (70cm w górę)? Zaznaczam że krzaczki trzymał bym na 75-80 cm jeśli stała by pionowo, a jeśli poziomo to czy robić je na kulkę?
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:

LucjanOG

Tetra Hydro Cannabinol %
Rejestracja
Maj 30, 2019
Postów
3,766
Buchów
9,013
Odznaki
3
Siema wez to jakos wyprostuj bo widac tam kaligrafy i polowe zdan a nie całe skladne zdania i zapytania odnośnie twojego projektu.

Na początek przeczytaj artykuł na wiki haszysz jak zbudować growboxa

Na taki boks polecał bym ze dwie roslinki , nie wiecej bo boks nie za wysoki , jak zrobisz LST to powinno zakryć cała powierzchnie boksa, przygotuj sie rowniez w jakis specifik na faze wzrostu i kwitnienia . wszystko chyba juz masz , pamietaj o wlocie i wylocie powietrza z boksa zeby sie tam w środku nei zagotowały jak masz 250 HPS i porzdny wiatrak mieszajacy do zbijania temperatury, wilgotonosc nei gra aż tak duzej roli , może sie wahać pomiędzy 40% - 90 %.
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:

Tentyp333

Member
Rejestracja
Kwi 18, 2020
Postów
16
Buchów
0
Jeśli bym ją postawił poziomo mógł bym wsadzic więcej roślin technika LST?

---------- Post Zaktualizowany 14:43 ---------- Data pierwszego postu 14:38 ----------

Zdjęcia samej skrzyni, jeszcze dziś robię obicie i może pomaluje. Uszczelki, sylikowanie zostawiam na poniedziałek ?
10.jpg
11.jpg
12.jpg