nasiona marihuany

Liście wyginają sie do góry

Wyszukiwarka Forumowa:
L

LSINTER

Guest
[/COLOR]Witam
Jestem początkującym to moja pierwsza uprawa i proszę o wyrozumiałość xD
Mój box ma wymiary 42x42x120 cały wyklejony folią refleksyjna.
3 wentylatory komputerowe 8x8 wyciąg nawiew i mieszający.
Doniczka 11 l ziemia uniwersalna zmieszana z perlitem.
Temperatura w nocy 22 w dzień 26-28.
Lampa cfl 200 wat dual.
Dziś roślina ma 28 dni.
Od tygodnia dostaje biobizz bio grow 2ml na 1 litr. Prędzej był biohumus.
Podlewam woda o ph 6 - 6,5 przelana przez filtr.
Nawilżacz powietrza chodzi od tygodnia dopiero ale tylko w pomieszczeniu gdzie stoi box bo w środku się nie mieści.
Dwa dni temu zauważyłem że z liśćmi dzieje się coś takiego co to może być ?
Proszę o pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam








dodam jeszcze że nowe liście które wypuszczają mają żółte końcówki.
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:

Nazir

Well-known member
Rejestracja
Cze 18, 2019
Postów
286
Buchów
196
Jeśli nie masz nawilżacza powietrze to czy spryskujesz roślinkę jakimś zraszaczem ? Sprawdzałeś wilgotność w boxie?
 
L

LSINTER

Guest
Mam nawilżacz powietrza ale nie mieści się w boxie. Stoi obok przy wlocie powietrza do boxa. Nie mam czym niestety sprawdzić wilgotności... w środku mam namoczone chusteczki dodatkowo. Zaglądając do rośliny i odginajac kilka liści które były nałożone na siebie były widoczne kropelki wody.
 

Yogiel

Hanys
Rejestracja
Mar 22, 2019
Postów
541
Buchów
3
Według mnie idzie wszystko w najlepszym porządku, normalne ze jak puszcza nowe liście to wywija do góry, reszta co widzę jest normalna i nic się nie dzieje. Ja jako ja, nie przejmował bym się tymi przebarwieniami na końcówkach liści nowych. Poczekaj, zobacz jak sytuacja się rozwinie. Podlewaj, obserwuj. Sam mam takie przebarwieni na nowych liściach i sobie i póki co nie przejmuje się tym. Powodzenia z fartem
 
L

LSINTER

Guest