nasiona marihuany

zapytanie

Wyszukiwarka Forumowa:

kujanx

Member
Rejestracja
Sty 13, 2020
Postów
8
Buchów
0
witam, jestem totalnie zielony w uprawach, pierwszy raz cos sobie posadzilem czysto dla frajdy i eksperymentu. mam pod lampa zwykla 75w, obsadzony w kartony owiniete folia aluminiowa, czysto amatorsko bez zadnych udziwnien. bylo wszystko ok do czasu jakos 2 dni temu kiedy to pojawily sie takie o to zabarwienia. co to moze byc? pomimo tego, ze nie nastawiam sie na wielkie plony, to jednak chcialbym by cos z tego wyszlo, wiec jak temu zaradzic?
wzór mod: zdjęcia tylko do forumowej galerii - https://www.forum.haszysz.com/solarr/


---------- Post Zaktualizowany 02:48 ---------- Data pierwszego postu 02:47 ----------

No i przede wszystkim czy ja mam do czynienia z damska, bo tez tego nie wiem.. chyba te wloski znacza o damce, ale nie mam pojecia
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:

BlackMen

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Gru 14, 2014
Postów
3,601
Buchów
2,366
Odznaki
1
Wrzuć fotę :p jak włosy są to pewnie dama
 

kujanx

Member
Rejestracja
Sty 13, 2020
Postów
8
Buchów
0
clear.gif

clear.gif
 

kujanx

Member
Rejestracja
Sty 13, 2020
Postów
8
Buchów
0





Jak wspomnialem, jak sie tego pozbyc oraz czy to moze byc damska odmiana?

---------- Post Zaktualizowany 22:18 ---------- Data pierwszego postu 22:16 ----------

odswiezam bo male zdjecia...









 

Izak

Beta
Weteran
Rejestracja
Lip 4, 2011
Postów
4,932
Buchów
3,381
Odznaki
1
Tymi przebarwieniami to bym się nie przejmował... może zawadziłeś o coś... a jeśli chodzi o płeć to nic nie widać na razie... daj może dobre makro głównego szczytu... tam najwcześniej włochy wywala.
 

kujanx

Member
Rejestracja
Sty 13, 2020
Postów
8
Buchów
0
Nasiona znalezione w jaraniu, zapomnialem o tym wspomniec :p zasiane zupelnie dla frajdy, ale widze ze ladnie sie rozwinela to szkoda by ja wyrzucac
 

BlackMen

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Gru 14, 2014
Postów
3,601
Buchów
2,366
Odznaki
1