nasiona marihuany

[LED 100W] [0.36m2] [BLUE DREAM - BIO KUSH]

Wyszukiwarka Forumowa:

larysmce

Well-known member
Rejestracja
Maj 14, 2017
Postów
273
Buchów
104
Witam witam i o zdrowie pytam. Fajnie bedzie jak pomożecie doradzicie bo jestem nowy w te namioty :)


Box:
60x60x160

Oświetlenie:
Spectrolight Starter 100W 120° (ogólnie pierwszy raz jadę na ledzie zawsze był hps. lampa wisi 110cm od szczytów kolega mi doradził żeby ona wisiała jak najwyżej przez całą uprawę nawet na flo, to dobrze ? )

Wentylacja:
Wentylator kanałowy Axial Quiet DUO K, Średnica i przepustowość: fi 125mm/145-197m3 plus Filtr węglowy Economy PK FLAT, Średnica i przepustowość: fi 125mm/200-250m3 i mieszak na klipsie 5w
wlot na dole otwarty w połowie, wyciąg chodzi cały czas, max na 120m3 bo skręciłem go na regulatorze. Mieszak cały czas działa


Donice:
Hortigarden doniczka kwadratowa materiałowa , Pojemność i rozmiar: fi 29 x h24cm 11L

Medium:
BioBizz Light•Mix

Nawozy:
BioTabs zestaw startowy
Też pierwszy raz te nawozy, pisałem tu na forum bactrex trafił mi sie taki twardy i pisali żeby go dodać normalnie tez dzwoniłem do producenta i mówił ze zadziała wiec mam nadzieje ze nie zrobi im to hujni. Skruszyłem to i zmieszałem z wodą (zrobiłem tak jak na tabeli zmieszałem 2 tabsy na donice i sama woda ).

Fotoreproid:
18/6 weg [4tyg] flo 12/12 [9-10 tyg]

Trening:
fim albo uncle bena plus naginanie lamanie

Piękne panie:
2x blue dream 2x bio kush
Są to klony ze sklepu, miałem wcześniej lemon tree zabijaka wbija w fotel i serious kush taki bardziej lajtowy dla kobiet :)

pierwszy od góry serious, na dole lemon




Wiec przechodzimy do tego co jest teraz na moje oko maja gdzie z 2 tyg bryła była ładna, bio kush maja 3 pietra idzie 4, blue dream maja 2 pietra idzie 3. Od 10.01 2020 liczę pierwszy dzień.

WARUNKI :
dzień 25-26C wilgotność 56%
noc 18-19C wilgotność 65%

Pierwszy dzień: dostały całą mieszankę biotabs tak jak w tabeli, plus oprysk z boom spray






Blue dream




Bio kush