nasiona marihuany

2 żarówki, którą wybrać?

Wyszukiwarka Forumowa:

HollyWeed

Well-known member
Rejestracja
Lip 11, 2019
Postów
206
Buchów
69
siema wszystkim! wczoraj zakładałem temat na temat doboru paneli led, na szczęście udało mi się znaleźć wszystkie elementy mojej dawnej uprawy (5 lat temu.. był to mój debiut zakończony zbyt wcześniej ze względu na przeprowadzke) znalazłem 2 żarówki które były mi polecane na tym forum, ale nie pamiętam która jest lepsza! (jestem zielony) mój box będzie o wymiarach 60x60x140.

oto one:


prawa: 300w 6400k/2700k
lewa: 125w 6400k blue/2700k red

jeżeli któś wie o ile wiekszy rachunek za prąd (mniej więcej) na tych żarówkach w UK to proszę o info.

z góry dzięki! ELO

---------- Post Zaktualizowany 13:28 ---------- Data pierwszego postu 13:25 ----------

clear.gif


---------- Post Zaktualizowany 13:30 ---------- Data pierwszego postu 13:28 ----------

clear.gif
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:

Dante600

Well-known member
Rejestracja
Paź 11, 2018
Postów
390
Buchów
2
300W, ale i tak jest do dupy bo to clf. A clfy nie nadaja sie na wega, plon oczywiscie jakis tam bedziesz mial. Ale nie tak duzy jak mozesz miec.
 

HollyWeed

Well-known member
Rejestracja
Lip 11, 2019
Postów
206
Buchów
69
300W, ale i tak jest do dupy bo to clf. A clfy nie nadaja sie na wega, plon oczywiscie jakis tam bedziesz mial. Ale nie tak duzy jak mozesz miec.

to moge dac ta mniejsza na vega a ta wieksza na flow, pomoze to cos?
 

Dante600

Well-known member
Rejestracja
Paź 11, 2018
Postów
390
Buchów
2
Pomoze, zaoszczedzisz na pradzie. Ale zeby to mialo rece i nogi to dalbym tam hpsa 150W.
 

HollyWeed

Well-known member
Rejestracja
Lip 11, 2019
Postów
206
Buchów
69
Pomoze, zaoszczedzisz na pradzie. Ale zeby to mialo rece i nogi to dalbym tam hpsa 150W.

hpsy chyba działają z zasilaczem? a ja mam odbłyśnik bez niego... :/ oto on:
clear.gif


---------- Post Zaktualizowany 14:49 ---------- Data pierwszego postu 14:48 ----------