nasiona marihuany

Przelaczac?

Wyszukiwarka Forumowa:

hamilton

Well-known member
Rejestracja
Lut 6, 2019
Postów
106
Buchów
1
Pierwszy raz wjechaly sezony a takze panele spectro, jestem w tym temacie "zielony"
Pytanie czy przelaczac juz czy jeszcze chwile poczekac?
Panele spectro tak gdzies kolo metra nad krzakami, moc na ten moment paneli ustawiona na 60%
i tu kolejne pytanie moge panele dac wyzej np pod sufit + przelaczyc panele na 100%?
Co doradzacie?



btw. MNIEJ WIECEJ JEST TO OK 25 DZIEN ICH ZYCIA.
 
Ostatnia edycja:

Śmieszek420

World Wide Weed
Obsługa forum
Moderator
Weteran
Rejestracja
Paź 29, 2013
Postów
7,112
Buchów
7,838
Odznaki
5
Napisz może co to za odmiana co? Z resztą, przełączaj co by to nie było bo już dobrze rozrośnięte są...
 

hamilton

Well-known member
Rejestracja
Lut 6, 2019
Postów
106
Buchów
1
Gorilla Zkittlez, Phantom OG i Peyote Critical od Barney-a. A co z tymi panelami? Moge dac wyzej i przy przelaczeniu 12/12 dac 100% mocy?
 

hamilton

Well-known member
Rejestracja
Lut 6, 2019
Postów
106
Buchów
1
przelaczylem na 12/12 i podnioslem panele na mniej wiecej 170-180cm a takze dalem oba na 100% mocy, zobaczymy co z tego bedzie

jak bede mial jakies pytania czy cos to juz bede pisal tutaj aby nie zasmiecac innych watkow/dzialow.
 

Garygreen

Well-known member
Rejestracja
Maj 25, 2019
Postów
76
Buchów
0
Ciekaw jestem jak porosna te gorilla zkitelz . Bede sledzil watek :), z fartem
 

hamilton

Well-known member
Rejestracja
Lut 6, 2019
Postów
106
Buchów
1
Potrzebuje pomocy, od***alo sie po calosci

Od czwartu mialem awarie pradu ktora dopiero ustala w sobote, po tym wszystkim profilaktycznie opryskalem rosliny boom boom sprayem (przeciw stresowo(?), z mysla ze je to troche "podleczy" po tych kilku dniach bez swiatla itp.) Panie zeszlego wtorku zostaly przelaczone 12/12 + full moc 2 spectro (lacznie 800w). Wjezdzam dzis na bunkier i zastaje takie cos...









Autopoty + biotbasy
Medium coco/keramzyt/perlit - 50%/35%/15%