nasiona marihuany

Russia 666

Wyszukiwarka Forumowa:

GanjaChangeMyMind

JourneymaN Fiend
Weteran
Buchów
Odznaki
Dmitriy napisz coś na temat uprawy na temat gleby/ziemi, treningów i ogólnie prowadzenia roślin w trakcie sezonu.

Dmitriy

Buchów
Ja od jutra będę wam ciekawie pisać o tym że jak селикционерам będzie ciekawe.
Nigdy nie korzystałem z wiedzy z internetu do uprawy trawy.
Podkład zawsze można podlewać wodą z kredą. Bardzo podoba się jej to raz. Do kwitnienia.

---------- Post Zaktualizowany 22:36 ---------- Data pierwszego postu 22:24 ----------

bardzo wiele zależy w jakiej glebie rośnie roślina.
sami to wiecie.
dużo robił błędów wcześniej w trakcie eksperymentów.
sprawdzałem na różnych nawozach organicznych.
najlepsze jest to dojrzewanie krzewów na wprowadzanie mięsa mielonego w ziemię przed sadzeniem rozsady.
перегнившая biomasa jest najlepszym pokarmem dla roślin i bardzo dużą ilość żywicy.

---------- Post Zaktualizowany 23:26 ---------- Data pierwszego postu 22:36 ----------

file-1.png

---------- Post Zaktualizowany 23:34 ---------- Data pierwszego postu 23:26 ----------

file.php

---------- Post Zaktualizowany 23:37 ---------- Data pierwszego postu 23:34 ----------

file-2.png

---------- Post Zaktualizowany 23:42 ---------- Data pierwszego postu 23:37 ----------

CAM02435.jpg

---------- Post Zaktualizowany 23:45 ---------- Data pierwszego postu 23:42 ----------

CAM02419.jpg

---------- Post Zaktualizowany 23:47 ---------- Data pierwszego postu 23:45 ----------

pppn-1.png

Pustelnik

Z Lasu
Weteran
Buchów
Ładne kwiaty

Teraz coś rośnie? Jesteś w stanie pokazać jak to wygląda aktualnie w wegetacji?

Terenu pewnie u Ciebie nie brakuje aby uprawiać. Ciekawy jestem jak to wygląda rosnąć wegetacji.

Co tam teraz u Ciebie rośnie?

Dmitriy

Buchów
Nie robiłem aż do dzisiejszej dnia zdjęcia.
Wszedłem na swojej stronie internetowej forum przypadkiem, проссматривая zdjęcia w wyszukiwarce google-zdjęcia zdjęcia marihuany ukazał się na forum.
Po prostu zajrzałem do ciebie i postanowił pokazać swoją pracę. Ja te zdjęcia ci pokazał 2015 roku. Świeże wkrótce pokażę.

Dmitriy

Buchów
mięso перегнившее używali afgańczycy.

---------- Post Zaktualizowany 00:40 ---------- Data pierwszego postu 00:37 ----------

[FONT=&quot]но если вам больше нравится навоз, я не буду спорить [/FONT]<Coolpalacz>

Ż**l

Ye
Buchów
Nie no mięso wydaje się dobrym źródłem azotu, ale to raczej na jesieni trzeba byłoby zakopać.
A no i zwierzyna może to zwachac i wykopać. :snort:

Dmitriy

Buchów
sprawa brzmi, że będę to robił, i śledził roślin, które były z mięsem lub rybą, i którzy byli z obornikiem.
Dziewczyny z mięsem różniły się na lepsze.
Było to oczywiste.

---------- Post Zaktualizowany 07:41 ---------- Data pierwszego postu 06:51 ----------

CAM02056.jpg

---------- Post Zaktualizowany 07:43 ---------- Data pierwszego postu 07:41 ----------

file-1.jpeg

Ż**l

Ye
Buchów
Do you speak English? maybe it Will be easier to talk or translate. :sunny:

Dmitriy

Buchów
2 0 1 9

IMAG7065.jpg

---------- Post Zaktualizowany 08:03 ---------- Data pierwszego postu 08:01 ----------

[FONT=&quot]I don't speak English, but the translation here may be more accurate.[/FONT]

---------- Post Zaktualizowany 08:08 ---------- Data pierwszego postu 08:03 ----------

This girl have become more interested in the hedgehog.
I was riding my bike and on the road I found a hedgehog who was hit by a car. I buried him and put a girl over him.

IMAG7067.jpg

---------- Post Zaktualizowany 08:16 ---------- Data pierwszego postu 08:08 ----------

what can you say about the shape of the leaves?

---------- Post Zaktualizowany 08:20 ---------- Data pierwszego postu 08:16 ----------

my variety grows to the snow and does not rot.
I take it off after the snow falls. It was early November or late October.
But it becomes Mature in September. Then I got her to have a large amount of resin. The resin is very sticky and it stinks.

---------- Post Zaktualizowany 08:22 ---------- Data pierwszego postu 08:20 ----------

I was able to grow not a bad variety.
You can smoke it only through a small glass eyedropper.
If you smoke through a hookah one breath, then a few hours will not be able to walk.

---------- Post Zaktualizowany 08:26 ---------- Data pierwszego postu 08:22 ----------

I'll remind you of the genes in this class. his parent is the border with Mongolia.
And the famous Russian hemp from the Crimea.

Ż**l

Ye
Buchów
I can read it now. :joker:

Fresh meat can burn your plants. I'm dreaming about day when I bury my all enemies and plant on them my girls. :silent:

Dmitriy

Buchów
Meat won't burn. I know what I'm saying.
When you saapuvat in the ground meat or fish, it becomes available for food only after 1 month.
Quick access for the rotten protein in which all trace elements are found is in chicken eggs. Before vysokoi seedlings 10 eggs broken in the hole.

---------- Post Zaktualizowany 09:18 ---------- Data pierwszego postu 09:16 ----------

[FONT=&quot]this I have goes in complex with copper sulphate, chalk, and boric acid.Bohr![/FONT]

Ż**l

Ye
Buchów
Okay, I can belive in that if you're adding calcium/chalk to every watering.

I have doubt about time of maturation. Can you tell me when the weed is mature for you? Dispersion behind the late september and early november is equal about four weeks or more... It's too much under our sky.

Can you tell on what latitude do you grow your strain?

Dmitriy

Buchów
look at the map latitude Russia Smolensk.
let me remind you, my variety completely fades in early September. I'm not in a hurry to cut because he is not afraid of decay and can stand on the street until the new year with green leaves.

---------- Post Zaktualizowany 10:06 ---------- Data pierwszego postu 10:01 ----------

[FONT=&quot]the variety is very resistant to diseases.if I sojay spring seedlings which is in February I planted at home in stakanchiki, these shrubs ripen in late July.but I don't plant seedlings. I just give the opportunity to pollinate the bushes and shedding seeds on the ground. And in the spring on this place I have a truck seedlings.[/FONT]

---------- Post Zaktualizowany 10:12 ---------- Data pierwszego postu 10:06 ----------

who probovala pot all said that she's not worse than brand Dutch marijuana on the black market in Russia.
I was glad to hear that.
And I've never grown a specialty.
Me in this year gave girl "Northern lights" and "white skunk"
I'm thinking of pollinating them with my boy so I can have a monster.

---------- Post Zaktualizowany 10:35 ---------- Data pierwszego postu 10:12 ----------

about the animal meat or fish meat that is very much, each of you having the seedling can carry out this experiment. To put a girl on the meat as my method, and the second girl without the meat.
And look what will be the difference.
The decomposition of natural protein has the entire periodic table.
I got the marijuana was grown on the manure, chicken, pigeon, for, in a cow, but it is better than meat I have ever seen.

---------- Post Zaktualizowany 10:37 ---------- Data pierwszego postu 10:35 ----------

unlike your varieties my variety predator.

---------- Post Zaktualizowany 11:20 ---------- Data pierwszego postu 10:37 ----------

white skunk

displayimage.php

---------- Post Zaktualizowany 11:21 ---------- Data pierwszego postu 11:20 ----------

IMAG7068.jpg

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół