nasiona marihuany

Jaki zasilacz?

Wyszukiwarka Forumowa:

Broken23

Active member
Rejestracja
Maj 29, 2019
Postów
36
Buchów
1
Witam mam pytanie, jaki wziąść zasilacz do 600w hps? Jestem amatorka I pierwszy raz kompletuje zestaw pod namiocik. Jeszcze pytanie z innej beczki odblysnik też jakiś polecacie? Bo nie znam.sie z góry thx
 

darkon

Well-known member
Rejestracja
Mar 15, 2014
Postów
518
Buchów
1
No odpowiedz na Twoje pytanie zawarta jest w samym pytaniu. Do hps 600w musisz miec zasilacz 600w :D najlepiej wez taki z przelacznikiem 250/400/600/600 boost
 

Nunuhny

Well-known member
Rejestracja
Wrz 1, 2018
Postów
396
Buchów
182
Odznaki
2
Zasilacz do 600w musisz mieć o tej samej mocy lub z przełącznikiem mocy, z kolei odbłyśnik możesz kupić najtańszy, sam posiadam do 50 zł i spisuje się bardzo dobrze.
 

Broken23

Active member
Rejestracja
Maj 29, 2019
Postów
36
Buchów
1
Ok, czy taki zasilacz będzie spoko ?
https://www.growbox.pl/product-pol-...MI1--O9tnG4gIVTed3Ch2elg48EAQYASABEgJSL_D_BwE

Jeszcze pytanie z innej beczki. Czy przy takim zasilaczu I namiocie 1.2 x 1.2 x 2.0 oraz wiadomo hps 600 , temperatura pomieszczenia 12-15 stopni. I teraz o co chodzi.. czy temperatura w boxie będzie jakaś mega za wysoka ? Czy będzie trzeba jakiś w3ntylator do tego wziąść ? A może jakieś ledy jednak zamiast hps . Dużo czytam i sporo widzę że ludzi chwali teraz te ledy.. Ale sam nwm ile bym musiał ich zakupić do takiego boxa jakiego podałem .
 

darkon

Well-known member
Rejestracja
Mar 15, 2014
Postów
518
Buchów
1
Ten balast bedzie ok. Jesli masz 15 stopni na zewnatrz to temp nie bedzie za wysoka ale wyciag tak czy siak musisz miec! Filtr tez sie przyda. Co de ledow jedyny plus jak dla mnie to mniejsze zuzycie i temperatura jednak pod hps jak dla mnoe lepiej rosna
 

Broken23

Active member
Rejestracja
Maj 29, 2019
Postów
36
Buchów
1