nasiona marihuany

Auto Night Queen kiedy ciąć?

Wyszukiwarka Forumowa:

funkytopek

New member
Rejestracja
Kwi 22, 2019
Postów
3
Buchów
0
Witam jestem mega początkującym growerem to moja pierwsza roślinka dlatego potrzebuje waszej pomocy :) Jeśli ktoś będzie tak uprzejmy i doradzi mi czy już ciąć czy jeszcze mogę ją tydzień ewentualnie trochę dłużej potrzymać? Odmiana do auto night queen od dutch passion roślina stoji już 15 tydzień a kwitnie jakieś 10 topy ma mega zbite jak kamienie nie jestem specem od trichomow ale wdług mnie większość to mlecznie gdzieniegdzie dopiero pojawiają się bursztynowe czego nie widać za zdjęciach co mnie martwi najbardziej to te pożółknięte przyschnięte liście których jest 80% na roślinie niedługo jak tak dalej pójdzie to ani jednego listka tam nie zostanie :D Czy mam się obawiać tych pousychanych listków czy to jest naturalny proces starzenia się rośliny i mogę spokojnie odczekać sobie jeszcze do pojawienia się większej ilości bursztynowych trichomów ? pozdrawiam







 

CorAngar

Well-known member
Rejestracja
Mar 18, 2018
Postów
135
Buchów
0
Na moje oko wiekszość mleko, można potrzymać jeszcze z tydzień.
Liśćmi sie nie przejmuj bo roślina już kończy żywot i pobiera składniki z liści.
Jak jestem w błędzie to ktoś poprawi, ale Ja jestem zwolennikiem cięcia jak jest ok 90% Mleka. Pozdro <peace>
 

spor

Heeeeeee
Weteran
Rejestracja
Cze 10, 2017
Postów
2,078
Buchów
5,500
Odznaki
3
Piękne pały, moim zdaniem już nadaje się do kosy, ale jak potrzymasz tydzień dłużej to nic się nie stanie, najwyżej będzie ciut mocniej upie****ać.
 

drzewiec

spokojny furiat
Weteran
Rejestracja
Maj 7, 2010
Postów
3,187
Buchów
9,555
Odznaki
11
ładne topy,do cięcia ..liście to normalka na koniec,bedzie mało trymowania
 

smoczylot

znów otwieram oczy wk***iony
Weteran
Rejestracja
Lut 22, 2015
Postów
1,594
Buchów
4,378
Odznaki
3
Też bym już ciachał a poza tym piękny krzaczek jak na 1 raz.
 

Honza

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Cze 26, 2017
Postów