nasiona marihuany

Pierwszy GrowBox

Wyszukiwarka Forumowa:

Hacked420

New member
Rejestracja
Gru 27, 2018
Postów
4
Buchów
0
Nadszedł czas na pierwsza uprawę jak i pierwszego boxa.

Jako ze jestem kompletnie zielony moja prośba to pomoc w doborze.

Mój cel to 5 automatów na początek żeby spróbować różnych odmian i nauczyć się całego procesu :)

Z tego co wyczytałem to lepiej złożyć boxa samemu niż kupować gotowe zestawy stad tez moje pytanie.

Myślałem nad boxem 120x120x200, ale tak jak mówiłem nie mam żadnego doświadczenia wiec jeśli to zły wybór to mnie poprawcie.

Mój budżet na boxa to 1500 zł wiec myśle ze coś sensownego da się złożyć w tej cenie.

Z góry dzięki za wszelka pomoc.
 

Deus"

Well-known member
Rejestracja
Gru 25, 2018
Postów
326
Buchów
694
Odznaki
3
Czym większy box tym więcej z czasem mozesz do niego wrzucać. ale powinienes się zmieścic w 1500zł .
Secret Jardin z serii Hydro Shoot 120x120 to około 400-430zł jak poszukasz,jakas prosta wentylacja to z 300-400zł
donice grosze , ziemia na 5 plantow to w zaleznosci od donic ale raczej automatow nie bedziesz wkladal w 25 wiec 50L canny wystarczy to 38zł,Pechy w zaleznosci co chcesz, radze zainwestowac w cos lepszego poszukaj sobie na sklepach potem przeszukaj forum i zobaczysz co ci pasuje bo wszystko co jest w miare interesujace tutaj się przewija,5 pech to 110-170zł ZESTAW HPS 600W +ODBŁYSNIK SMART FI 125+ HPS z allegro z odblysnikiem wentylowanym to 420 zł nawilżacz jakis to ze 80-150 okolo, nawozy organiki jak na pierwszy raz Biobizza np badz na biotabsach na automaty potrzeba najprostszy zestaw ja tutaj lałem tylko top maxa i hesi supervit od początku do końca.

Tutaj masz w boxie 80x80x180 Orginal Jack Auto Od SensiGenetics z tego co pamietam weszło 7 mi do boxa i weszly by jeszcze ze 3 na upartego.
 

Hacked420

New member
Rejestracja
Gru 27, 2018
Postów
4
Buchów
0
Dzięki wielkie!