nasiona marihuany

Wentylacja ma działać 24/7 ?

Wyszukiwarka Forumowa:

golem21

New member
Rejestracja
Cze 23, 2018
Postów
1
Buchów
0
Witam, jestem początkującym growerem i czytając masę poradników na tym forum nie mogłem znaleźć poprawnej odpowiedzi na pytanie zadane w temacie. Czy wentylacja ma działać non stop? Czy np. może być podłączona do tego samego programatora co oświetlenie? Pozdrawiam
 

spor

Heeeeeee
Weteran
Rejestracja
Cze 10, 2017
Postów
2,078
Buchów
5,500
Odznaki
3
Witam, jestem początkującym growerem i czytając masę poradników na tym forum nie mogłem znaleźć poprawnej odpowiedzi na pytanie zadane w temacie. Czy wentylacja ma działać non stop? Czy np. może być podłączona do tego samego programatora co oświetlenie? Pozdrawiam

Non stop. ;)
 

sprobujmyy

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Mar 21, 2017
Postów
1,460
Buchów
34
Odznaki
1
dokladnie, caly czas musi went chodzic ;)
 

jack_kirito

Well-known member
Rejestracja
Paź 20, 2017
Postów
262
Buchów
18
Ja na weg mam programatorem ustawione 30min pracy i 30min przerwy, żeby przy użyciu nawilżacza utrzymywać 80% wilgotności a na flo 24h włączone oprócz 2h po 22:30, żeby lepiej się zasypiało - świecę do 22:00 a box w drugim pokoju a ja go słyszę i mi przeszkadza przy zasypianiu na trzeźwo, kiedy wszystko słyszę w całym domu :-D
 
K

K2

Guest
Na weg nie musi być w ogóle chyba, że masz np 0.36m2 i 250tke ustawioną na super lumeny w cooltube
 

bisek

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Cze 8, 2017
Postów
1,742
Buchów
104
Odznaki
1
Na weg nie musi być w ogóle