nasiona marihuany

Pełno sezonówki (dinamed cbd 2,critical mass cbd, maroc oriona i parę innych)

Wyszukiwarka Forumowa:

mocar

Member
Rejestracja
Wrz 29, 2017
Postów
17
Buchów
0
Witam serdecznie kolegów z forum fotorelacje którą chcę przedstawić będzie zawierała w sobie głównie medyczne szczepy konopi indyjskich. Są to następujące odmiany dinamed cbd 2 szt Dinafem, critical mass cbd, maroc oriona,oraz kilka słabych sativ. Galerie postaram się uzupełniać raz w tygodniu wszystko w miarę możliwości czasowych na forum nie mam doświadczenia lecz praktycznie pare lat pod rząd coś działałem



Ogólny pogląd na wszystkie


Critical mass cbd


od lewej dinamed cbd po prawej maroc oriona


tutaj dinamed cbd nr 2


wspomniane wyżej słabe sativy w ilości 5 szt.
 

Pan_Cacy

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Maj 9, 2016
Postów
752
Buchów
54
Odznaki
7
Poodkręcaj ziomek te butle!
 

Ambasador34

Active member
Rejestracja
Maj 9, 2018
Postów
42
Buchów
0
Wy*** te butle już lepsza moskitiera albo siatka wokoło . Ile mają dni ?
 

mocar

Member
Rejestracja
Wrz 29, 2017
Postów
17
Buchów
0
butle docelowo trzymam aż rośliny wypełnią ich przestrzeń ochrona jakaś przed ślimakiem a i taka mała szklarnia critical mass cbd i jeden dinamed cbd coś ponad miesiąc i dwa tyg a drugi dinamed cbd i maroc oriona 2 tyg i parę dni a te 5 koło siebie to ponad dwa miesiące przetrzymałem w mini boxsie jako mniejsze i teraz takie coś porosło poniżeżej aktualne foty <peace>

5 w kupie


critical mass cbd


starszy dinamed cbd


młodszy dinamed cbd


maroc oriona


na przyszły rok nie zaopatrzę się w pestki dinafemu jakieś wszystkie one wątłe bez ikry do życia prawdopodobnie bedzie coś od GGS patrząc po niektórych fotorelacjach aż szkoda nie spróbować
 

Purple Haze

#Psychedelic renegade#
Weteran
Rejestracja
Wrz 29, 2014
Postów
1,301
Buchów
5
Wywal te butle, Dinafemu pestki mialem juz na inie i oucie i nigdy sie nie zawiodlem, zawsze byly jedynymi z lepszych...
 

pan majster

blee ble ble
Rejestracja