nasiona marihuany

Ducks foot?

Wyszukiwarka Forumowa:

adidasikfull

Well-known member
Rejestracja
Lut 7, 2016
Postów
129
Buchów
0
witam szukam nasion ducks foota REG chcialbym breedowac ta odmiane natomiast nigdzie nie moge znalesc nasion reg same fem :(
 

jaksydragsy

Well-known member
Rejestracja
Lip 17, 2016
Postów
545
Buchów
2
Przecie Duck Foot nie dochodzi w Polszy.. Mam na myśli oczywiście Frisian Duck Od Dp
 

jaksydragsy

Well-known member
Rejestracja
Lip 17, 2016
Postów
545
Buchów
2
To to jest wielki kczaczor jak na indoor. Chyba, że to zalezy od wielkości donicy, nie znam się na indoorze...

I co? Wybreedujesz i później puścisz na outdoor i ci nie dojdą? Cz ydasz na indoor?
 

adidasikfull

Well-known member
Rejestracja
Lut 7, 2016
Postów
129
Buchów
0
dam breeda z jakas odmianka ktora wczesnie dojdzie i dam na outa zeby byla w sam raz na polskie warunki do breedowania mam specjalnego boxa 1.2m 1.2m bezie z ego fotorelacje wiec mam nadzieje ze inni tez sie beda wypowiadac :)

a pozatym frisian jest na indoor/outdoor
 

Śmieszek420

World Wide Weed
Obsługa forum
Moderator
Weteran
Rejestracja
Paź 29, 2013
Postów
7,112
Buchów
7,838
Odznaki
5
Przecie Duck Foot nie dochodzi w Polszy.. Mam na myśli oczywiście Frisian Duck Od Dp

To to jest wielki kczaczor jak na indoor. Chyba, że to zalezy od wielkości donicy, nie znam się na indoorze...

I co? Wybreedujesz i później puścisz na outdoor i ci nie dojdą? Cz ydasz na indoor?

Jak masz wypisywać bzdury to lepiej nic nie pisz.
 

BlackMen

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Gru 14, 2014
Postów
3,600
Buchów
2,366
Odznaki
1
Przecie Duck Foot nie dochodzi w Polszy.. Mam na myśli oczywiście Frisian Duck Od Dp

co ku**a :zombi: duck dojdzie zależy w jakim zakątku POLSKI się go posadzi, a frisian to inna inkszość zresztą śmieszek już cię podsumował
 

zapp

Well-known member
Rejestracja
Cze 20, 2017
Postów
62
Buchów
0