nasiona marihuany

Na poddaszu jest gorąco :)

Wyszukiwarka Forumowa:

Janekparker

Member
Rejestracja
Lut 19, 2017
Postów
8
Buchów
0
Z góry przepraszam jestem początkujący. Zbudowałem boxa na poddaszu. Jest tam temperatura 37 stopni (upal) bez włączonych lamp przy słonecznej pogodzie na zewnacz. Znajduje się tam 2 lampy po 400w na 2metrach kwadr. Pytanie brzmi co zrobić żeby zbić temp. jakimś prostym sposobem. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź
 

kava

Well-known member
Rejestracja
Wrz 29, 2015
Postów
248
Buchów
0
Wlot powietrza wystaw poza poddasze
 

Doctor Susz

Duży out to jest to :)
Weteran
Rejestracja
Mar 3, 2015
Postów
2,074
Buchów
1
Wenty ci tu nie ogarną raczej,jedynie ledy mogą uratować sprawe.
 

Friko

Well-known member
Rejestracja
Lut 8, 2017
Postów
315
Buchów
0
Ja bym odstawił grow latem. Jeśli masz tam 37 stopni bez włączonych lamp to co będzie jak je włączysz. Chyba tylko klima by tam pomogła, bo pewnie nawet jak zassasz powietrze z zewnątrz to dalej to będzie wysoka temperatura.
 

Kolakao

Well-known member
Rejestracja
Sty 22, 2014
Postów
399
Buchów
0
Zimne powietrze znajduje się nisko a ciepłe idzie do góry więc musiałbyś z piętra niżej podciągnąć powietrze albo 2-3 wiatraki i niech chodzą opór.
 

zielu1987

Well-known member
Rejestracja
Lis 27, 2011
Postów
186
Buchów
0
Ja to widze tak napewno najpierw dobrze uszczelnil bym boxa , wylot powietrza do komina tam gdzie wentylacja jest a wlot musisz jak kolega wyzej napisal z pietra nizej najlepiej i te lampy musisz odseparowac szyba od roslin albo kup cooltuby ... na rosliny mocne wiatraki i cos bedzie ztego... ja bym startowal
 
P

Para#normalni

Guest
Możesz uprawiać metodą 12/1 dzięki temu oświetlać będziesz przede wszystkim w nocy co gruntownie obniży temperaturę otoczenia.
 

Janekparker

Member
Rejestracja
Lut 19, 2017
Postów
8
Buchów
0