nasiona marihuany

Jaką kancelarię polecacie na śląsku?

Wyszukiwarka Forumowa:

theartur

Well-known member
Rejestracja
Paź 27, 2015
Postów
69
Buchów
0
Witam!

Znacie jakiegoś dobrego adwokata bądź kancelarię ze śląska, która strichte zajmuje się sprawami narkotykowymi? Istnieje możliwość wykupienia abonamentu prawniczego? (płacę co miesiąc, a w razie przypału mnie bronią) Jakie są koszta wynajęcia prawnika do obrony w sprawie uprawy? (2 boxy po 600W każdy) Wolę zainteresować się tematem teraz i ogarnąć sobie prawnika , zanim będzie za późno, bo nikt nie zna dnia ani godziny...
 
Z

Zenon

Guest
Nie jestem ze Śląska więc z prawnikiem nie pomogę ale mogę pomóc uniknąć smutnego końca Twojej przygody z Konopiamia.
1. Nikomu nie gadaj co robisz.
2.Płać za prąd.
3.Filtry i jeszcze raz filtry do boxów/boxa żeby nawet ciut zapachu nie wyszło bo kij wie jakich masz sąsiadów a konopie śmierdzą jak wiesz.
4.Nie afiszować się ani nie chwalić.
5.Mieć "zaufanych" odbiorców.
6. Nikomu nic nie gadać.
7.Trzymać język za zębami.
8.Nie paplać jęzorem na prawo i lewo.
9. Nie pokazywać co się ma.
10. Nie wchodzić w żadne spółki bo w razie "W",zazdrości to Ty lecisz a nie ktoś.

A jeśli chodzi ogólnie o papugę to szukaj tej która zajmuje się właśnie sprawami narkotyków etc.
 

zapo

Well-known member
Rejestracja
Sie 5, 2016
Postów
406
Buchów
0
Nie jestem ze Śląska więc z prawnikiem nie pomogę ale mogę pomóc uniknąć smutnego końca Twojej przygody z Konopiamia.
1. Nikomu nie gadaj co robisz.
2.Płać za prąd.
3.Filtry i jeszcze raz filtry do boxów/boxa żeby nawet ciut zapachu nie wyszło bo kij wie jakich masz sąsiadów a konopie śmierdzą jak wiesz.
4.Nie afiszować się ani nie chwalić.
5.Mieć "zaufanych" odbiorców.
6. Nikomu nic nie gadać.
7.Trzymać język za zębami.
8.Nie paplać jęzorem na prawo i lewo.


6,7 oraz 8 podpunkt nie jest to samo co pierwszyy podpunkt? myslalem ze jak sie zjaralem i mi sie wyrazy powtarzaja :D
 
C

cabino

Guest