nasiona marihuany

CBD Botanic

Wyszukiwarka Forumowa:

Tommy Es

Buchów
mam 3 drzewka d-diesel indor z tego seed banku i kazda inna :/
dokopalem sie do takigo opisu na jednej ze stronek
[h=1]CBD D Diesel[/h] CBD D Diesel is a mostly Indica hybrid created by CBD Botanic by crossing the Dieseltonic with the legendary Critical Mass and AK47. The resulting variety is very productive and has acid and woody flavour. Already available in Alchimiaweb's collection of feminized seeds.
Its robust structure and vigorous growth makes it very easy to grow, while the internodal distance is perfect to quickly fill all the space of your indoor cannabis grow room. Outdoors, it reaches 1.8 metres in height and develops huge buds. CBD Botanic recommends staking the branches to support the weight of the buds.
It needs around 7-9 weeks to be fully ripe indoors, being ready to harvest by mid October in outdoor crops. It yields 450-600gr/m2.
CBD D Diesel shows different phenotypes: 50% of the plants have variable CBD levels, while 50% of plants do not contain remarkable amounts of CBD. In this way, we can get different combinations of terpenes and cannabinoids from one polant to another, which makes it easier to find the plant that best suits our medicinal use of cannabis.

The flavour is acid, a blend of citric and sweet notes on a piney background, mostly thanks to the high contents of Pinene and Caryophilene present in the resin glands.

The effect is relaxing, and CBD Botanic recommends it for making topical creams.
[h=3]CBD D Diesel features:[/h]
  • Genetics: Dieseltonic x Critical Mass x AK47
  • Type: Feminised seeds
  • 70% Indica - 30% Sativa hybrid
  • Indoor flowering: 7-9 weeks
  • Outdooor harvest: mid October
  • Yield: 450-600gr/m2
  • THC: 6%
  • CBD: 7%

jest tam napisne ze
"CBD D Diesel shows different phenotypes: 50% of the plants have variable CBD levels, while 50% of plants do not contain remarkable amounts of CBD. In this way, we can get different combinations of terpenes and cannabinoids from one polant to another, which makes it easier to find the plant that best suits our medicinal use of cannabis."

czyli co medyczna bedzie ta co bedzie co robila? mam sie czuc lepiej? lepiej to znaczy?

walek wogole pffff 50% ma zmienny poziom cbd a reszta moze nie zawierac podanej dawki cbd
jak dla mnie to medyczne powinny byc medyczne a nie moze ktoras z nich bedzie

Cerber

AK47xC'99 my love
Weteran
Buchów
A CBD Therapy od CBD Crew próbowałeś ? Ja u siebie miałem, zawartość CBD i THC na mój gust miała zbliżony do deklarowanego przez producenta (CBD ~8%, THC ~0,5%).

T

TakaZajawka

ciekawe jak bys tak gieta wypalil takiego cbd jak to dziala wgl? :D

Tommy Es

Buchów
tez jestem ciekaw bo pokladam w niej nadzieje - mysle ze bedzie dobra do palenia od rana tak jak pale, a ostatnio cos te ciezkie tematy mnie przykuwaja do kanapy a tak nie lubie

Tommy Es

Buchów
Sampelek z dieselka uciety i jestem pod wrażeniem gdyż dwie gałązki (dwie najwyższe Ale nie największe po otrymowaniy miały 68 mokre i były ścięte przed podlewaniem . Czyli jakieś 30 suchego myślę że wyjdzie czyli na oko z 100 z krzaka będzie mięciutko

5gFM

Buchów
z 68 mokrego 30 suchego?
nie ma opcji. 15-18g C zostanie ...

Tommy Es

Buchów
zawsze licze 1/3 a jest dosc zywiczny
wlasnie bylem u panienek bo przy podlewaniu zamulilem jape i nie wlaczylem wentylatora mieszjacego jak rano podlewalem i mysle ze jeszcze z 3-4 razy tyle zostalo na rosliie i jeszcze tydzien flusha.

---------- Post Zaktualizowany 01:39 ---------- Data pierwszego postu 01:27 ----------

jeszze przy okazji chcialbym podpytac jak wy wybieracie moment flashowania? bo czasy kwitniena na pozostalych sa rozne
jack herrer to sobie juz wogole odpie****a bo w najlepsze jeszcze w biale wloski obrasta jakby byl caly czas w 2 tygodniu a juz ma topy wieksze od reszty

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół