nasiona marihuany

Dwa pytania o IP i zamawianie przez internet

Wyszukiwarka Forumowa:

Sparrowname

Well-known member
Rejestracja
Paź 2, 2015
Postów
45
Buchów
0
1. Jeśli mam internet mobilny ( np LTE z limitem danych ) to czy trudniej jest mnie namierzyć gdzie dokładnie jestem, czy łatwiej? Czasem jak wpisuje myip w google to różnie mi pokazuje :p
2. Jeśli zamawiałem np. książkę przez internet podając swoje dane adresowe to czy policja jest w stanie to wyciągnąć? Zdalnie, nie mając dostępu do mojego komputera.

Wybaczcie jeśli są to głupie pytania, ale planuję co nieco i chcę być dokładny, a nie znam się na tego typu rzeczach :p
 

Izak

Beta
Weteran
Rejestracja
Lip 4, 2011
Postów
4,932
Buchów
3,381
Odznaki
1
1. Trudniej ale to po prostu zajmie trochę dłużej czasu. Masz po prostu zmienne IP. Tak na prawdę żadna przeszkoda dla władz. Jeśli o to się boisz to ogarnij sobię sąsiadnet:)
2. Oczywiście tak.

Jak chcesz zamawiać bezpiecznie to po pierwszę używaj tor + vpn i jak Ci się chce szyfrowanie dysków. Do tego mail jednorazowego użytku. Po drugie ogarnij sobie dobrego słupa albo na upartego paczkomaty.
 

Sparrowname

Well-known member
Rejestracja
Paź 2, 2015
Postów
45
Buchów
0
A jak ogarnąć dobrego słupa? Zaczepić jakiegoś beja i za stówkę spisać dane z dowodu czy jak?
I jeszcze jedno - Pisane czasami głupot na temat mj na fb to oczywiście głupia sprawa, ale czy polskie służby mają dostęp, do danych fb? Na pewno łatwo jest zrobić algorytm do filtrowania wiadomości, wyszukiwania odpowiednich fraz itd, tylko czy to dochodzi do polskie policji? Jak to naprawdę wygląda
 

Eustachy

Trawą Palę Stresy
Weteran
Rejestracja
Gru 9, 2015
Postów
1,953
Buchów
956
Odznaki
3
1) Psiarnia wysyła zapytanie do dostawcy np. kto o 10:00 korzystał z IP 192.168.0.0 i dostawca bez problemu zidentyfikuje taką osobę
2) Jeżeli jesteś np. pod obserwacją, toczy się przeciwko tobie śledztwo to jak najbardziej psiarnia może mieć na oku co robisz i co zamawiasz