nasiona marihuany

Uprawa kaktusów meskalinowych

Wyszukiwarka Forumowa:

Kasiula

Well-known member
Rejestracja
Kwi 13, 2012
Postów
181
Buchów
1
Witam wszystkich po długiej przerwie. Sezon out w tym roku niewypał, a warunki pozwalają mi tylko na uprawę niepozornych roślin indoor. Postanowiłam założyć temat, chociaż nie znam się za bardzo na uprawie kaktusów. Dostałam je w prezencie kilka dni temu. Wiem o nich tyle co wyczytałam z neta. Teraz są ustawione na stanowisku w którym będą zimować. Okno północno-zachodnie temp obecnie 15C w zimie będzie pewnie 5-10C.
Wszystkie to maluszki, ale na wiosnę wystawie je na out i mam nadzieje że wystrzelą jak szalone. O ile dotrwają do wiosny :sunny:

W rolach głównych:
Trichocereus bridgesii tzw. Achuma. Boliwijski kaktus kolumnowy, szybkorosnący. Lubi ziemie żyzne, jednak przepuszczalne. Ja zastosowałam do swoich mieszankę- piach, ziemia ogrodnicza, perlit, dolomit, pokruszona czerwona cegła. Będę zmieniała piach na żwirek o granulacji 2-4mm ze względu na to że piach jest zbyt sypki. Można podobno dodać do podłoża gliny- poprawia jakość mieszanki glebowej oraz korzystnie wpływa na wielkość cierni.

Najmniejszy
normal_WP_20151017_001.jpg


Większy
normal_WP_20151017_002.jpg


Największy
normal_WP_20151017_004.jpg


Oraz chyba każdemu znany Peyote, czyli Lophophora williamsii. Rosnąca bardzo powoli w ziemiach mało żyznych dobrze przepuszczalnych. Naturalnie występuje w Meksyku i niektórych stanach USA.
normal_WP_20151017_003.jpg


I wszystkie razem
normal_WP_20151017_005.jpg


Zdjęcia w słabej jakości. Jak zmienię ziemie i moją kolekcje wzbogacą kolejne okazy to zrobię update już w lepszej jakości. W planach mam jeszcze wysiew wiosenny różnych odmian meskalinowców także jak nic nie spierniczę to temat się będzie rozrastał. Pozdrawiam wszystkich znajomych i darczyńce który podarował mi te roślinki. Dzięki :santa:
 

Gucio21

Member
Rejestracja
Sie 19, 2015
Postów
6
Buchów
0