nasiona marihuany

Nanuki FEM 2x23W

Wyszukiwarka Forumowa:

Azazel

Well-known member
Rejestracja
Lut 25, 2014
Postów
767
Buchów
3
Witam. Jestem nowicjuszem w tej kwestii :) Kiedyś już miałem jedną uprawę ale okazał się facet i go w kibel dałem :)

- rośliny - 2xNanuki FEM
- box - 2 zbite szafki
- oświetlenie - 2x23W Philips tornado
- wentylacja - 1 wentylator wyciagający
- nawozy - sama woda
- warunki - zależności od dnia, dzień 26/30 noc 15/18
- ogólne - trochę własnego palonka :)
- trening - planuje lst


Myślicie że powinienem dodać jeszcze wdmuchujący? Czy zostawić pasywny i dać go do środka żeby mieszał?
Zdjęcia dodam jutro rano albo wieczorkiem :)
 

1337

Well-known member
Rejestracja
Maj 23, 2013
Postów
88
Buchów
0
lepiej wdmuchujący :)
może jakiś nawóz ? przynajmniej biohumus, daje kopa roślinką.
Czekam na fotki, pozdro <shiza>
 
K

KOMAR.

Guest
ja mam tylko wyciągający i jest ok no to czekamy na jakieś fotki i z fartem ziomek :D
 

Azazel

Well-known member
Rejestracja
Lut 25, 2014
Postów
767
Buchów
3
Trochę duże zdjęcia mi wyszły (uczę się, spokojnie)

Pierwszy dzień
2014-07-08-463.jpg

2014-07-08-464.jpg

2014-07-08-465.jpg


A tu dzień 8
2014-07-16-471.jpg
2014-07-16-473.jpg
2014-07-16-472.jpg


Co do nawozów chciałem spróbować jak to będzie bez nawozów. Na pierwszy raz wolę nie ryzykować z nawozami. I tak w hoooy kasy już na to wy***ałem :) Szczególnie na tą folie co mam wyłożoną boxa, a ile się jej naszukałem. Postaram się skombinować higrometr? żeby sprawdzić wilgotność :) Pozdro do next time :)
 
K

KOMAR.

Guest
bez nawozów mmmm ja używam tylko do paproci za 5 zł na razie spoko potem przerób żarówki na poziomo pozdro!!!
 
Ostatnia edycja:

1337

Well-known member
Rejestracja
Maj 23, 2013
Postów
88
Buchów
0
no do tego jakiś odbłyśnik, może być nawet z puszki po browarku :)
 

Astronauta

Member
Rejestracja
Lip 11, 2014
Postów
11
Buchów
0
Bede zagladal ! <lol>