nasiona marihuany

Lophophora williamsii - Pejotl

Wyszukiwarka Forumowa:

Kazek Wynalazek

Well-known member
Rejestracja
Lip 9, 2012
Postów
137
Buchów
5
Skoro pojawił się nowy dział z uprawami niekonopnymi, więc czemu nie kaktusy?
Nasiona pochodzą z moich pejotli, zostały wysiane... nie pamiętam dokładnie, ale powiedzmy, że był to październik 2012, więc siewki na zdjęciu mają 14 miesięcy. Niestety nie mam innych, wcześniejszych, ale wiele by się nie różniły:freak2:
Doniczki mają wymiar 5x5x5cm, substrat składa się z drobnego żwirku 1-2mm, żwirku niezbrylającego dla kotów marki Tesco oraz z podłoża kokosowego, wszystko mniej więcej w podobnych proporcjach. Latem doniczki stacjonowały na północno-zachodnim parapecie, w tej chwili są pod 8W świetlówką kompaktową.
To tak w skrócie, jeśli o czymś zapomniałem pytajcie, chętnie odpowiem.

 

ptasznik

Well-known member
Rejestracja
Lis 24, 2013
Postów
90
Buchów
0
dobrze że jest tu ktoś tak wszechstronny :yeahh: nie znam się na kaktusach ale dlaczego po ponad roku mają na moje oko.. 1cm? i dlaczego 9 kaktusów w jednej mikro doniczce? :freak2:
 

Mary Jan

Well-known member
Rejestracja
Cze 3, 2011
Postów
157
Buchów
0
Poczytaj o Pejotlu ;)
Rośnie wiele lat, dopiero z czasem nabiera psychodelicznych wlasciwosci.
 

Kazek Wynalazek

Well-known member
Rejestracja
Lip 9, 2012
Postów
137
Buchów
5
dobrze że jest tu ktoś tak wszechstronny :yeahh: nie znam się na kaktusach ale dlaczego po ponad roku mają na moje oko.. 1cm? i dlaczego 9 kaktusów w jednej mikro doniczce? :freak2:

Oj, 1cm to nawet największe nie mają:) Zapewne przy optymalnych warunkach urosłyby większe, może nawet 1,5cm, ale cóż, u mnie łatwo nie mają. W doniczce jest ich 9 co wynika z ich tempa wzrostu, zapewne zostaną przesadzone nie wcześniej niż w 2015. Dodam, że te kaktusy mają długi korzeń rzepowaty i należy im zapewnić wąską a wysoką doniczkę.

 
Ostatnia edycja:
G

G-Star Raw

Guest